2011年12月30日 星期五

2011 Review

 

1) Census 2011

呢個可以算係我人生既第一分工..

雖然只係短短的半個月,但我真係十分享受當中既時間..

可以同一班好好既同事一齊做野,真係好正~

此外,呢份工亦讓我有機會接觸一些平時冇機會接觸的人/事

起初,我唔係好想被分配去灣仔架,

不過依家諗番,就覺得好正..

呢個舊區,有$人與平民並存..

呢十幾日的訪談,令我對這個城市有更深的認識..

(  Related post 我,曾經是一個統計員 )

 

2) 補習

補習,除左係一份工之外,亦都係生命教育的一部份..

今年下半年開始,我要完全負責自己的所有開支..

這是我對母親的承諾..

生活的壓力,無可避免地增加了不少..

感恩的是,我在不算太辛苦的情況下搵到足夠我糊口有餘的補習..

上帝,再一次在不同的角落保守我..

呢幾句經文,真係應到爆..

我求你兩件事、在我未死之先、不要不賜給我.求你使虛假和謊言遠離我.使我也不貧窮、也不富足賜給我需用的飲食.恐怕我飽足不認你、說、耶和華是誰呢.又恐怕我貧窮就偷竊、以致褻瀆我 神的名。

 

冇錯,係好辛苦,每日都要走黎走去..

對我既體力係一大考驗..

我完全明白半工讀係幾咁辛苦..

有時返完學補完習,真係成個人散晒..

 

除左講$之外,都想記低下同班小朋友相處既經歷~

我對講教左D咩主科真係冇咩興趣..

我反而對佢地既生命比較感興趣..

係同佢地既相處中,我睇到好多野..

呢一代,欠缺的唔係物質..而係和同輩既相處..

我覺得,呢家既小朋友,真係唔係太識同人相處..

佢地本質唔係差,只係在這個氛圍下被影響而已..

我有努力去做D野架..不過唔知有冇用呢..

睇到D小朋友鐘意同我玩,我真係會笑到keke聲..XD

 

3) 人生本來就有很多事是徒勞無功的啊

今年5月尾,我做左人生既第一次嘗試..

我都唔知這是對定錯.. 我只係知我不悔..

沈佳宜說得對,有D野真係徒勞無功..

係咪所有野做左就會有好結果? 答案是: 不

起碼,呢件事讓我對自己的一些堅持有了多一點的體會..

我想,我正在追求的,是一個可宏大的目標吧..

到呢一刻,我都未搵到我想尋找的東西.

愛是一個決擇 ; 愛就是放下自己,依別人的本相去愛他/她

事已至此,以後點好? 係打呢句說話既時候,我仲係冇咩想法.

我唔想順從眼目的感覺去尋找 ,

我想要的,是有你旨意的關係..

 

4) 台灣之旅

IMG_3867

真係好開心可以這裡旅行..

去到呢個華語地方,我完全感受到與香港不一樣的氣息..

一種我很喜歡的氣息.

好享受走在大街上的感覺呢~

另外, 好開心有去十分 & 平溪 ..

個度真係堅令..

IMG_1688IMG_1696

如果可以的話,我一定會去多次呢個地方~

這裡的人,真係好好人!!

搞笑的是,在旅途中竟然有個香港人問我路  =.=''

 

5) 讀書.升學

IMG_0898

IMG_0919

IMG_0968

其實我好覺得我依家呢個讀書機會係恩典黎..

係asso,成績唔算好好..

當時聽世宏講報左speed試下..

當日的interview很有趣,我直覺認為佢一定會收我..

我都唔知點解釋..@@

 

新學年係新地方讀書,

其實有些少唔慣,可能係因為慣左city的氣氛 & 環境吧..

係呢度,多左時間做自己野 (對我黎講即係補習@@)

同埋都識到一班好好的同學..

希望係黎緊既兩個sem都咁享受啦~

 

 

6) 同神既關係

呢一年,都幾經歷到天父既帶領..

可以講既係,一言難盡..

有好多位,好喪氣,好灰心,

但係佢又用各樣既方法去令我重新站起來..

 

其實用心回想,可以睇到好多佢既足跡..

只不過,今年我真係比較謝..

無論係asso尾/年尾,我既靈性生活都幾嘛嘛..

有時都覺得幾lonely,

以致好多時都視而不見佢既保守..

 

謝謝耀基,係同佢既見面中,

有機會去review自己既信仰..

從而可用另一角度去睇到神..

 

 

黎緊既一年,我希望可以繼續去努力行出信仰..

有D野諗左成年,最後得出一個想法:

講咩都係假,做左先算..

只有繼續實踐,才能發掘更多信仰的真義..

那我就繼續下去了喔~

 

至於別的事,等我放埋個假先算..@@

未有時間review晒..

應該有時間可以係sem break之前想想吧.

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...