2011年12月7日 星期三

怎麼了,我幹嗎?



尋日,終於決定再次跪在神面前祈禱..
當走到絕路時,還有什麼選擇?
胡思亂想了很久,最後都係唯有放開..

以前,有shirley阿秉浩然去頂住..
有任何野,自然有佢地去煩..
但係,依家點算?
個一刻,我突然覺得好無助..
我只能不斷同神講我既情緒..

一路祈,D名字就一路浮現眼前..
我會諗到應該為誰人的什麼事祈禱..
當我醒覺我正在咁做時,我呆左..
原來,我成日都係咁..
我忍唔住大叫:點解會咁? 點解會咁?
我真係唔知道..
係我有問題,定神你擺D名字係我個心度?

當最親密的群體突然變得如此疏離..
個種心理上的感覺真係爽歪歪..
我好想搵個人同我一齊祈禱,去搵救兵..
但又怕阻住人..
我想同人講呢種感受,
但又怕浪費人時間..

尋晚,我都係用左幾句宣告做結束..
突然想起雅各..佢當日,應該都係死命咁抓實個天使掛..
除左主的應許,還可以抓住什麼?
Nothing...



=========

柴:

我想我明白你所說的是什麼..
有D位,唔知點解釋添.
我認,我對無了期咁玩/唔知玩幾耐係有負面想法的..
又唔見之前玩完一個月有咩唔同...
所以有選擇之下,我會揀唔玩..哈哈

冇錯,我係用左結果論去睇呢件事..@@
上次玩既經歷,實在不算是一段太好的經歷..

或者等我抖抖,再諗呢D咁用腦既野吧~
我真係唔識唔想諗.









沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...