2012年1月4日 星期三

代禱者


要諗應該係呢度分享D咩,真係好難..><
唔係冇野諗緊,亦都唔係唔講得我諗緊D咩..
只係..一坐定係部電腦前面,就唔知應該講什麼..
所以呢,我都係繼續借人地既文章發表下自己的一些想法吧..

靜雞雞咁做一個代禱者既感覺係點?
其實,都幾寂寞..
又或者咁講,係要擺脫得自己一個既呢種自我想法..
因為,唔係個個都會一齊去代禱..
(其實我都幾掛住以前一齊祈禱既時間..)

其實有時為左一件事祈禱祈左一排.
我都唔知件事有冇變好左..
你永遠唔會知道,到底點解事情既發展會係咁..
我想,我只能憑信心去相信神就在暗處讓佢既心意成就吧..

我有諗過一個幾無聊既問題.
就係如果神叫我去做一件大事,
但係唔會有人知道我既"功勞"..
咁我又是否願意去做呢件事?
個下我既反應係......  唔多想.

好坦白,原來到個一刻(其實咪又係上年既事...  =.='')
我都係未放得低被人認同呢樣野..
而我又係唔知幾時開始,無啦啦做左一個代禱者..
一個唔算好稱職既代禱者..
由於唔係好有energy,所以好多時都係祈一日唔祈幾日咁..

呢4,5個月,對我黎講係好大既信心挑戰..
我突然好似明左少少以賽亞係烏西雅王死左時既心態..
當過往依仗既野變得不可靠時..
問號就會開始浮現.
我諗我係正在這境況掙扎緊吧..
只是,我都唔知依家應該點同神祈求..

再學下吧:D

PS : 岩岩睇番半年前所寫的文..原來都係從祈禱聯想到信心..
=========================================
秘密
2011年08月17日 08:54.01
「所以,你施捨的時候,不可在你前面吹號,
像那假冒為善的人在會堂裏和街道上所行的,故意要得人的榮耀。
我實在告訴你們,他們已經得了他們的賞賜。你施捨的時候,
不要叫左手知道右手所做的,要叫你施捨的事行在暗中。
你父在暗中察看,必然報答你。」
「你們禱告的時候,不可像那假冒為善的人,
愛站在會堂裏和十字路口上禱告,故意叫人看見。我實在告訴你們,
他們已經得了他們的賞賜。你禱告的時候,要進你的內屋,關上門,
禱告你在暗中的父;你父在暗中察看,必然報答你。」(馬太福音 6:2-6)
嚴格一點說,施捨和禱告,不是人與人之間的事,而是人與上帝之間的一個協定。雖然我也認同龔立人博士說的,互相祈禱可以將別人的困苦用自己的話說出來,讓受苦的得到理解和安慰。
但現在我是愈來愈不敢對人說「為你代禱」,最怕說了不做,彩頭攞捉,原來內裏只是騙人。

有些,心裏是為了得到人的好感,將好意化成宗教術語,還要專誠走到對方面前說「不要擔心,我已經為你祈禱啦。」
有人會辯解。但是沒用的,任何對人的回應都有自我膨脹的危機。
最珍貴的祈禱,上帝說,是一個秘密。

我所關心的那些人,很可能這一世都不會知道我曾經為他們擔心禱告,或者擺上了任何代價。承擔起絲亳不被明白和欣賞的鬱悶,耶穌說,這最好。為人代禱原本只牽涉我與上帝的私密協定和信心試煉。然後,在現實中默觀上帝的工作。跟第三者的反應沒有半點關係,如果理解耶穌的意思,甚至是刻意割開跟第三者的連結,讓我僅僅帶著一份清心給予他者的愛,來到上帝面前。
我是否甘心這樣做,會證明我真正的心意和對上帝真正的親近。
所以,除了必要的關心、幫助和問候,真正關心對方的話,不妨出少句聲,祈多個禱。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...