2011年12月3日 星期六

我有今日.

 

我都有今日.... =.=''

今日係教會,完全係頹mode..

我真係好唔想開組..

我除左係咁同神呻之外,咩都唔想做..

 

係小組時迫自己睇左一段聖經..

話就話係一齊睇..

其實,我係想比自己睇..

除左提醒自己神係度之外,仲可以點?

 

我係天台up左一大輪野..

其實都係講我幾驚慌幾唔知點..

原來我有好多野好想比神知..

呢段真情對白,真係好重要..

上次咁傾計,已經係九月係海邊了....

 

父親阿.你知唔知..

我今晚既心情係幾咁灰心喪氣..

你係邊?你係邊? 點解你容許咁既情況?

我諗我心底應該係諗緊呢幾句說話..

 

有人問我既然唔想開組咪唔好開囉..玩下仲好..

但係我覺得,如果教會都變左係玩既地方.

咁點解唔去一D更好玩既地方?

呢度不應該是有點不同的嗎?

你仍然願意係咁既situation返黎教會,唔通係想玩?

我唔知我係咪好理想化..可能我的堅持是很笨吧..

 

我唔知我可以做咩..

一己之力,實在無可能變天..

我只係好想讓人知道..只要你願意回來,呢度一定會有人歡迎你..

這個是我的信念..

柴問我係咪好攰..

係架.真係好攰..

但係我覺得,呢個時候我唔想行開..

 

考埋呢個試,我應該會行開幾日,吸下新鮮空氣..

到時,我會好好再想想..

 

1 則留言:

  1. 我駛乜問你係咪好攰...... = =
    我不嬲都話你攰左好耐......

    教會為何不能變成玩的地方~?
    又或者, 我們應調返轉, 將玩的地方變教會~? 反正都沒有衝突~ jaesonma甚至搞了個"light club", 將信仰帶將夜店, 將夜店變成教會

    出面的地方好玩? 要玩不如出去玩?
    教會應該是有點不同, 所以不應玩太多?

    你知道為甚麼既然都係玩都有人情願返教會悶d咁玩嗎? 因為在主裡... 有安全感.

    教會的不同是... 在我們玩的時候, 或頹的時候, 或不長進的時候, 上帝仍然在看著我們~ 祂仍然默默寫著祂在我們身上的計劃... ;)

    be still, and you'll know HE IS GOD. :)

    我好累了唔知自己想講咩...... 只希望你能輕鬆地背負神的軛呀!

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...