2011年8月12日 星期五

我,曾經是一個統計員

 

可以靜靜地咁打下blog,已經係一件好幸福的事了..

這個暑假,有好多意想不到的事..

心情直情爽過玩海盜船.. =.=''

很想記低第一次返工既一些感受..

見到的,聽到的,經歷到的,都非常難忘..

 

是咁的,我的第一份工就係暑假做人口普查—Enumerator

我被調左去灣仔返工..

而我係負責做短問卷.

 

第一日見D同事,發覺全部都係紅磡人.@@

仲要大部分都係讀Poly添.  XD

班同事勁好囉, 相處左一兩日已經熟晒~

一齊食飯,一齊坐車,一齊吹水.. (仲有抽水,HEHE)

日日都係笑住返工,笑住放工~~

如果冇左佢地,呢份工應該會悶死人吧..

我真係好鐘意呢班同事!!

火柴人,中醫...一個又一個既花名..

都成為我既美麗回憶..

(聽其他fd講完,更加慶幸遇到57-12 ~~)

 

起初以為呢份工好易做,只係問下問題咁..

我完全忘記左呢份係政府工 --- 官僚制度下的產物..

成個工作站最多既唔係人,而係文件..

拎一張問卷,要記低;

拎一D裝備,要記低; (仲要係垃圾黎..  ><)

幾點開始做野,要記低;

簡單D講,咩都要做記錄..

對左十幾日,我已經頂唔順呢種風格..

 

作為一個統計員.我需要到特定的大廈為指定單位的住戶做訪問..

灣仔區,是一個比較舊既區,勁多唐樓..

但係與此同時,呢區都有不少service apartment..

我正正要去晒呢2個地方..

而我亦在過程中有不少的體會..

 

絕大部份願意受訪的住戶都好nice..

佢地有一部分係尼泊爾人/菲律賓人/其他種族..

而佢地都好願意回答相關的問題.

係洗樓的過程中,都有幾多有趣既事..

例如要去性商店/公廁"調查"有冇人住..

有人當左我地係人肉地圖..

有個細路指住我同我地,話我地同電視個普查員一樣@@

呢D有趣事,都為呢份工增添左不少笑料~

 

講完開心既野,都想講一些別的感受..

我有四分之一需要訪問的單位都係service apartment..

住得係度既人,都有返咁上下人工, (總之我知啦..)

但係在同一條街.亦有另一種住宅---拆細/板間房..

平時新聞就聽得多..當真係身在現場時,又係另一番感受..

有一個單位,同我屋企差唔多大..但係就住左4戶9個人..

你能想像那是怎樣的景象嗎?

一家四口,迫埋係一張碌架床度..

這就是他們的"家"

我只係在門口企左一陣做訪問,已經熱到頂唔順..

但係人地呢,佢地係住係度..

返到屋企望下自己間房..我其實已經好幸福..

起碼,我有一個屬於自己既空間..

 

有條友話香港冇住屋問題..我真係好火..

請你用你的眼睛看清楚這些拆細單位..

香港的基層真係已經個個安居樂業?

不要自欺欺人了..

近年來香港有不少政治議題..

最低工資,外傭居港權,大陸孕婦來港生子等..

你敢講你同你既團隊有做好自己該盡的本分嗎?

官員唔係master亦唔係boss..

佢地係人民既僕人,為市民管理香港..

在位者阿.收起你的傲慢吧!

無錯,你們的學歷或者真係好勁..

但你們真係有為市民著想嗎?

 

 

-----------------------------

 

=====

延伸閱讀

白離:人口普查--先生小姐,我們不是要 查你條命

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...