2008年12月31日 星期三

2008 Review

今天已是2008年的最後一日了..
由於夜晚不在家的關係,還是趁現在細數今年最難忘的事吧~~xdd

1)日本之旅 (7月)
勁耐冇去過旅行了~好開心可以去北海道玩~仲要係8個人一齊去~
浸溫泉,行街,飲飲食食呢三樣野成為左成個trip的主打~ 
原本以為識英文就可以係日本通行無阻,點知...冇人識英文....  
買唔夠手信...皆因帶唔夠$ .. > <

2)退修camp  (6月)
今年最難忘的兩個camp的其中之一,
回到當年曾有不愉快回憶的地方,百感交集呢..
可盡情講自己既唔開心..
有不少細心的好組長&好導師安慰..謝謝大家呢~~~
依家年尾了,問題好像已解決掉不少~~

3)梅窩camp (7月)
今年最難忘的兩個camp的另一個,
親手plan一個30人的camp真是不容易呢..深深體會什麼是admin...
camp當然好玩啦~呢D野不用多提~

超記得自己一個在碼頭聽海的時光..
在那一小時,想了很多事情,哭了好久,祈左好耐禱...
對著個海,容易D同天父傾計&講自己的心事呢~

4)Wargame (3&7月)
今年有機會打2場wargame,一場係室外,一場CQB,
好好玩呀!!! 
有一場打緊既時候有個係ndc畢左業既人竟然叫我做師兄~
我笑左勁耐~xdd
仲想之後再玩~~

5)港九培靈研經大會 (8月)
只係去左其中一場..原本都冇咩感覺,
但係,臨完場最後的那句狠狠的打動了我..
「行出來的道是最動人心弦的」,
明年一定要去!

6))暴走(7月)
之前特登打左一篇xg講發生咩事..
知是什麼事情吧~~
出年應該不會再出現啦掛 @@

7)Logos (1-8月)
超enjoy的時間,我一直認為如果開組可以好似Logos咁的話就屈晒機了~~
帶了兩次查經,實在獲益良多,可惜我呢幾個月都冇得返..  t_t

8)Partnership wif 浩然(1-12月)
多謝你,與我共享好多喜悅..
多謝你,在我傷心時安慰我..

多謝你,體諒我的不成熟..
多謝你,教導我如何做一個組長..
多謝你,讓我在信仰路上有更大的信心..

9)無題 (1-12月)
不知道該為這件事寫什麼title..
我向你講過好多次吧,
那些內容不是空口講白話,是真心的..
係你面前,總是常常做了愛哭的人..
你知點解就可以了..

10)26/6 & 14/7
兩個晚上,一種心情..
「這何嘗不是一種領悟」...



驀然回首..

 



夜巡者,這除了是書名外,同樣是我的個人寫照喔..
被迫通頂冇得訓真係超級想叫救命...實情,不提也罷...
已經不是第一次了..
別人說,磨練使人堅強,那......如果是要命的磨練呢?
前天在電視上見到nick,曾想過自己該作一些反思..
只是,當磨練來到時,腦海好像什麼也記不起了..   




自我修復好像已恢復正常了,
一向覺得自己某些技能頗強的,如計算. 
(仲有一個分支技能叫做算計,都係我強項,不過冇人留意而已.. @@)
次次計都幾準的..
上次用左接近525600,
今次唔知個數值會係幾多呢...

在網上認識了一位朋友,她好勇於在網上世界表達自己的所思所想..
她說因為冇人知道佢係邊個,所以不妨放膽而言..
我可沒有她那麼勁呢..



RE 期:
我都唔知佢地會咁做@@

RE herman:
我都話係"對我黎講係新",
你D閱讀理解好唔掂丫~~

RE raymond:
我個人理解,閃爍應該係指D星會發光吧..
閃爍或許只係修辭手法..
(可能我解錯的...)

RE sunny:
據我的理解,那一句只是描述男女之間的愛情~~
係解釋唔到agape呢一類既愛的~
你點睇?

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...