2008年12月23日 星期二

Tuesday, December 23, 2008

 

尋日打到一半訓著左 @@
最初番學讀書,那時覺得上堂聽書學到好多野..好享受番學的時間~~除左學科,仲有好多野學,我學懂什麼是責任,什麼是信任..那時,開始接觸課外書..
到中學,開始發覺上堂教既野冇咩意思..自己在課外書所學懂的知識比任何課堂還要多.這時我開始不明白讀教科書有咩用..當時我最有興趣就係中史/歷史科,不過,老師大部分都唔多解答我心中既疑問(除左一位好好既中史科老師會犧牲自己的lunch時間答我既問題..),只係為教而教,我就為讀而讀..獲得既喜悅遠不及自己在課外書中所得到的..我想不明白背書既意義..如果番學讀書係為左學人生道理,那我只能說我在學校中學不到什麼”人生寶貴的一課”..五年時間,只係為左將教科書中的句子一股腦背誦下來,然後在CE全吐出來..我只能說我在這方面做得非常爛..
到了中六,轉了學校,換了環境,自然在這個topic中想得更多..唔理會學校的名聲,老師既教學冇咩大分別..既唔係exam-oriented(聽說有些學校係呢方面做得非常好@@),亦都唔係knowlege-seeking-oriented..學生可以靠的,只有自己,以及.......補習  
好無奈,不過呢個係我的個人體會..在NDC,我反而有更多機會係課堂以外學野.. JA,參觀,訪問區議員..呢D經歷真係無比珍貴..



終於放假了~~xddd
今日收到一張好有心思既christmas card~
多謝晒~~
好耐冇收過手寫的卡/信了..
(岩岩醒起我仲有封信應承左要寫@@)
對尋日既quiz實在冇咩信心..
應該係上次珍珠港既後遺症吧..
今年快要過去了..都係時候回想下今年有d咩值得一提既事~~
RE raymond:
好一句考試就係王道!!
你都要比心機丫~~
RE alan:
勁過你e個中史人??邊有wor~~
我呢d小角色黎架組~~
RE vicson:
你睇左之前我前幾日既xg所以咁講?
我唔認同呢個講法..
到我時先算吧~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...