2008年12月26日 星期五

Friday, December 26, 2008

 

    「告訴我為何星星會閃爍,
    告訴我為何樹藤會纏繞,
    告訴我為何天空是藍色
    然後我才告訴你為何愛你。」
下面係回應:
    「因為核融合使星星閃爍,
    因為屈向性使樹藤纏繞,
    因為瑞立散射使天變藍,
    因為腺體激素讓我愛你。」
(ps:瑞立散射又稱雷利散射—Rayleigh scattering)
小弟今天剛剛在一本書中見到的~
唔知一眾理科生睇到後有何感想~~XDD
(睇黎用metamorphosis來形容我呢個舉動係最貼切的@@)



平安夜去左報佳音~
一個月前,我曾諗,不如今年去做默劇..
後來因為膽怯,所以放棄了..
點知,臨出發前魚話唔夠人,要拉夫上陣..
最終,和自己最初的plan不謀而合..
回家細想,不禁感慨主的屈機~~ ^^
不過我覺得自己實在不太懂做默劇呢..
跟住4個人食糖水+打街機..
成半年冇玩過了..
多謝芊彤介紹我玩一隻新既打拍子機~(對我黎講係新@@)
好正~~

唔知點解,今晚出去拎pizza既時候,想起了很多有關逆風帶/小組既野..
當我失去希望時,是誰曾經安慰我,
是誰不停為我加油,打氣..
是誰教會了我去用"心"去關心人..
好想講心中的想法,理念.. 好想講導師們在kainos對我所做既事..
這一切一切,實在是難以忘懷,又影響我十分深遠的..
好想同大家分享呢...
昨天影的:



RE vicson:
我知道的了~~
RE 期:
係我屋企人按左submit的@@

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...