2008年12月15日 星期一

Monday, December 15, 2008

 

兩年的約..或者說是自我制約..
呢個約都算係我比較有自知之明既一次了..
"別是一番滋味在心頭",這句話絕對是最佳的形容.
心防係在那一刻被撕裂,     亂,狂亂,混亂
難怪渚薰的AT field會完全抵擋不了初號機的攻擊..
可惜不是你 陪我到最後 曾一起走卻走失那路口
感謝那是你 牽過我的手 還能感受那溫柔
聽這首歌聽得痴了..楊宗緯的演繹真係一流..
不知名的妳,聽呢首歌既時候我不禁想起往事,呢幾句歌詞隱隱講中左某些野..
歌詞總係沒法表達自己既所有意思,不過冇計啦,
我唔想咁坦白咁講出黎..只係想在這個天地抒發一下  ^~^
心知將來,妳的事會被我提起..因為妳令我學懂了一點點東西..
一個個的人,從唔同角度教導我真正的意義為何..
滿師的那一天,它將不再是我心中的祕密..
心情好複雜..有些事情係需要時間的洗滌,
不是分秒間就可以歸於平淡..
人類的身體有70%係liquid..
咁我既心到底係用咩做的??
打出黎之後,心舒服多了~~~


星期六係katy&vance生日~~
今日參加左格仔衫組織~成班人著格仔衫既感覺真係好搞野~~xd
一朝早由於唔知醒的關係,打亂晒我既計劃..
氣死我了!!!!!
不過最後都完成到我既50%目標..
(剩低的50%有排煩喲..  T_T )
ps. 某人話我份人好偏心.. 我係非常贊同的~~xd
當然,背後自有原因~~
RE gary:
咁遲一日都ok既~~xd
RE jimmy :
我ok啦~只係成日比d 小測殺死
你呢??
上次係你fb留左言之後你又唔覆我 ><
RE sunny:
汝深明吾之苦呢..
RE 期:
冇呀~~估only~~
RE vance:
我手寫我心嘛~
心境變,自然寫作style都會變..
今次係我失手姐...下星期一唔會的了!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...