2008年12月21日 星期日

Sunday, December 21, 2008

 

2008年12月20日,除了是兩個朋友生日外,亦是浩然最後一次同我地開組..
以為自己會忍唔住情講緒大爆發,結果竟然係咩事都冇..
下年,就是我地自行當家作主了...
緊張麼?一點兒吧..
擔心麼?總會有既..
弟兄們,你地想個組點?出黎吧~~
明年頭兩個月的講道應該可以令大家brainstorm到唔少野..
我記得的...我記得的...
尋晚的話唔會成為過眼雲煙的..
如果我忘掉了的話,請提醒我..
係呢一年,我開左好多張支票..
做晒d栽培,去做義工,努力上課程..
希望係明年可以做到吧...



昨天到旺角拎禮物&消錢買野..今年既儲蓄率應該會低得可憐.. T_T
想買一份合用的禮物真係唔容易呢..
好彩有幾張商務coupon未用,如果唔係我應該唔捨得送禮物比自己~
不過應該有排都未睇晒屋企批書...好似有成廿本..@@

真的不喜歡公開試...
社會總是催迫一代代的青年去迎接一個又一個的 test,exam,assessment,assignment...
直到你退休為止...
我應該有講過,我鐘意自己去尋求知識..而唔係比人填一大批野落我個腦度..
(我唔鐘意讀physics,不過我會去學咩野係流體力學...你信唔信?)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...