2008年12月10日 星期三

Wednesday, December 10, 2008

 

這一次在BS quiz中敗了..做得不好..

是自己的問題喲...心中總有點兒不舒服...

黎緊好快而要迎接下一個challenge的來臨..

怪不得小說中作者總是說練心是最難的..

四月的時候,希望我可以是笑著走出來的一個吧  ^~^

 


我的心,你怎麼了?

可以告訴我你在幹什麼嗎?

亂成一團?!

就是開不了口呢..


回想一下,自己的blog所寫的風格好像在不知不覺中變了幾次呢~~

最初的時候好鐘意post歌詞...跟住有一排會好詳細咁寫一些事情出來..

依家又是另一種..

依家似係傾向將心中一些不開心的事寫出來~

開心的事容易同人分享同人傾,唔需要係blog寫都得~(冇可能次次見面係咁同人講自己遇到那些不開心的事吧@@)

另外,喜歡的東西或許比較另類吧..無咩機會能夠同人分享..有,不過唔多..

(sunny係其中一個異數,我係可以同佢討論我既興趣的~~xdd)

所以我通常都唔會係blog度寫..

唔開心的事,寫出來可令自己抒發下情緒..(另一個方法係-------聽   海哭的聲音~ xdd)

唔駛收埋係個心度谷住谷住嘛~

同埋自己傾向悲觀+鐘意諗野

所以成日都會借題發揮..

在這寫出來,希望讓閱讀我的blog的人了解我多一點吧~~


RE herman:

完全知你想講咩!!! 你應該係比較明我想講咩的人了~

因為你都遇過...

RE louis:

你在捉錯字嗎@@

可能是吧...可我是一個超級超級小氣的人喔..

你唔知道咩~~

 

 


Visit garylch301's Xanga Site!

o個句話我特別有括號lup住,
其實係因為我只對某個人講
並不是對你說的
況且下年13 Feb係Friday,點知係咪真的可以見到你

Posted 12/11/2008 12:31 AM by garylch301 - delete - block user - recommend - reply

Visit Jimmy_love0827's Xanga Site!

long time no see     how u bro ?

Posted 12/11/2008 6:32 AM by Jimmy_love0827 - delete - block user - recommend - reply

Visit Sn_2818184's Xanga Site!

「另外,喜歡的東西或許比較另類吧..無咩機會能夠同人分享..有,不過唔多..」

同感。

Posted 12/11/2008 7:01 AM by Sn_2818184 - delete - block user - recommend - reply

Visit newstart_kei's Xanga Site!

re :我無事啊=]''我影左好多相咪post下出黎囉=]''
點解你會覺得我有事ge~~???

Posted 12/11/2008 5:23 PM by newstart_kei - delete - block user - recommend - reply

Visit vancetws's Xanga Site!

變都正常既, 人總會變,
總會受到身邊既野而隨著改變..
你既諗法,做法唔同左,
又會令你同人既關係唔同,
真係唔奇既...

BS失敗, 咁就更加要加油囉...
知道你既難處, 亦知道你既苦況,
但唔好俾佢影響到你,
意志要俾任何野都強,咁先可以超越一切...
加油~

Posted 12/12/2008 10:24 AM by vancetws - delete - block user - recommend - reply

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...