2008年10月5日 星期日

Sunday, October 05, 2008

 

昨夜,有好多感受..
青崇,再次想起分開紅海的情境..
到天一亮、神必幫助這城。
主呀,求你比我信心去等待..
自己依然太倚靠自己的能力..



開組,聽到浩然親口係大家面前講佢會暫時離開,
心中一點也不好受..
忍住,不願淚水流不來..
我一直以為你既離開會係一兩年後既事,
點知...係三個月之後..
我怕,因為我唔知將來應該點做..
做vice既壓力絕對低過組長好多..唔需要諗咁多..
呢9個月以黎,好明白你既辛勞,亦感謝你的體貼,
使我可以安心做vice,使我有機會成長..
識我既人都知道我係一個極度講心既人,鐘意抒發自己既感受..
多謝主比左一個好好既聆聽者做我的partner..
我可以將一切一切盡訴..
有D心事,好難係開組時講,
因為我冇咁大勇氣係咁多人面前講..
唔係信任與否既問題,係人數多到我開不了口.
我會選擇講比浩然知..當將來佢有新既一組要照顧時,
日子會和以往一樣嗎?
青10的弟兄們,如果可以的話,為我代禱吧,
我需要你地既支持去面對之後既野..
我能和你們並肩嗎?
與此同時,為青10可以儘快興起新既組長祈禱吧..
說真的,我真係有d擔心我既parner會係邊個.
對未知的害怕..
青10唔係我的,上次暴走時我應該有講過..
有好多事,唔係我可以做的,
上次送jimmy機,我真係感動..
因為你地會自發咁對組員好..
睇住你地同岩岩返黎時有好大既改變..每一個都係..
當然,我係心中是有一點想法的..
留待09年再說吧..我都學緊去等..

第二次寫信.今次輪到你~夠晒入肉掛~~xd
識左你兩年,冇理由唔認真同你講..
唔係為左回應我,係為左你自己!知道嗎?

敬拜訓練話咁快就上左咁多堂..
直到依家,都唔係好覺我應該向呢個方向發展.
或者唔係現在吧~~

問多一條問題,如果你係老闆,
你接到一份利潤tends to 零,風險tends to無限大既job,
你會選擇接下來嗎?
上星期我被迫接左一份,玩到我呢....

RE monkey:
原來係咁..諗到我頭都大埋..
我傻左上yahoo搵你講咩@@
今次的係新鮮整比我,好令仔的~xd
RE 期:
saw~~
RE nicole
補習點會唔收$架..
咁我咪好蝕?
你千祈唔好叫我教你maths,會害死你的@@
ionic bond同covalent bond唔係好難的~
比心機!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...