2008年10月20日 星期一

Monday, October 20, 2008

 

如世上真有《時光機》,可以《給我一首歌的時間》《回到過去》嗎?
記得在那個《星晴》晚上,我站在《珊瑚海》前,遙望《伊斯坦堡》的《威廉古堡》,
可我就是《開不了口》說出一切,依舊靜默無聲...
或者這些就是《不能說的秘密》吧...
用周杰倫d歌名作左兩句~~
岩岩睇到人地寫,所以自己又試下~xd



<主的恩典乃是一生之久>
星期六揀左呢首歌黎唱作為咁多堂既小結..
唔係唱得特別好,係因為呢首歌係最近幾日不斷係我腦海中盤旋..
頭半首係我最近既感受,
後半首係我的信念..

後遺症逐漸浮現,超出左我既預計.
今次既衝擊波應該會幾勁..
真係冇計囉.. ><

RE jimmy:
係呀,套小說係講個主角墮入黑暗面的,
不過我未睇晒...
佢出左廿幾本書,
我睇左廿本到...
原來係人地係網上面作的..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...