2008年10月18日 星期六

Saturday, October 18, 2008

 

WYK話我聽,只有大約40個名額可以爭..
自中四以黎,第一次對一科有咁大感情同信心..
我可以成為其中一個嗎...出面強手如雲..
我依舊搞唔清自己既實力去到邊..
......



呢套算係黑暗系小說,(好似係作者自己話的@@)
當中的所抽寫的黑暗面令我有好多反思..
睇呢類書,擴闊左我既視野,肯定左一d信念,
同時話比我知唔好做呢樣唔好做個樣..
我堅信轟天拳同逆世拳唔一定要由負面情緒去驅動的!
未必有人明我搞緊咩.. ^~^

RE sunny:
原來你都係~~^^
shoy put真係好好玩..
不過之後冇得玩嚕.. T_T
RE louis:
咁你呢幾日點呀..
唔好再拖啦!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...