2008年10月24日 星期五

Friday, October 24, 2008

 

好左好多..
不過心情仍在谷底浮浮沉沉...
最近對大部分事情都提不起勁..
停止了大部分既對外溝通..
自己既情緒令我承載唔到人地既心事...
咩都唔想理咁  ><
弟兄們,你地既生活又如何??
真係冇咩精神同心機留意大家既近況..



今日學校開放日,
我去左睇細路..
帶左2批小學生參觀學校..
佢地勁有活力呀~~
把我比下去了@@
呢個都係其中一個勁active+勁貪玩既小朋友~~
就係佢搞到我隻手咁 =.=''


聽校友分享佢地既經歷..
解答左幾個我諗左好耐既問題..
誠信遠比誠實重要!!
只要下次問埋jupus既一D野,
我應該決定到自己會點..

RE seeki:
煩緊自己既將來...
諗緊讀咩好...
RE sunny:
估唔到你連毛澤東都岩講~~xd
個日係突然間好多負面情緒爆出黎..
唔識講打著必敗既仗係咩感受..
只能意會..
一早已經想過了,所以極少會諗呢樣野..
我都有努力為呢場仗預備..
無論結果係點..起碼我已盡左力..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...