2008年10月7日 星期二

Tuesday, October 07, 2008

 

一天的假期,整個中午在談天中渡過~~
一個係影響我好多既小妹妹,現在已是一個中四的學生..
昔日的事,仍然在我心中流動..
一個係岩岩去左外國讀書的姊妹,一個好同工..
一句"記住你有成個牧C組撐住架"
雖然相隔兩地,但個刻仍有無言的感動..



最近的心事依然影響住我.令我在昨夜諗起一些事..
依家咁,之後會點? 越好,我越怕..
好矛盾..
你的濫情,只會帶來悲劇
我有諗呢個問題,
感情豐富唔係壞事..
但,如果唔識控制呢?  ^~^
有人說過我頗有某人的影子..
越發了解到呢類人既特質..
或者我應問下佢係點面對..

點解會有咁既改變..真係不敢想像..
心中一痛,成長唔代表要走呢條路的..

RE andy:
你....  ><
你想點  @@
RE louis:
唔係講緊你丫..
你d閱讀理解好差丫,
前面咪寫左我講緊邊個囉~~~

 

哈哈 哥哥~~~~~~~
又話記得我地以前既野..
你連白痴低能同痴線都唔識分
無心裝載!

Posted 10/8/2008 9:35 PM by Nicole_Sweetie_227

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...