2008年10月22日 星期三

Wednesday, October 22, 2008

 

我個心依家超唔鎮定..
好多野係一剎那湧上心頭..
完全溫唔到聽日既 quiz...
有一刻突然好想睇聖經,岩岩睇到呢度:
耶穌又對門徒說:“所以我告訴你們:不要為生命憂慮吃甚麼,為身體憂慮穿甚麼;
因為生命勝於飲食,身體勝於衣裳。
你想,烏鴉也不種也不收,又沒有倉又沒有庫,神尚且養活牠。
你們比飛鳥是何等地貴重呢!你們哪一個能用思慮使壽數多加一刻呢?
這最小的事,你們尚且不能做,為甚麼還憂慮其餘的事呢?
點解會講中晒我諗緊既野??
我好想什麼也不去想,
可我的腦卻在不斷思考..思考著不久的將來..
毛澤東話唔好打冇把握的仗,可我卻彷彿在打著一場必敗的仗..
我應該點呀!!!!
你說對我有點兒信心,可我的目標並不是這個!
達到你講既呢個位同失敗冇咩分別..
棄守,玩搏棋?!
我好猶疑咁做好唔好...
我的主阿,究竟你係我生命中有什麼計劃?
我真係好想知...依家呢個moment我真係好痛苦..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...