2008年9月30日 星期二

Tuesday, September 30, 2008

 

  不同的畫面,在腦海中迴旋.
自己的事,別人的事.
心情,不算高昂,也不是低落.
只是間唔中有一些悸動
淡然



心中存著一個信念..
一個也許好笨的信念..
但它卻支撐著我的一部分生活..
使我敢於面對它..
這個信念就好像當時英國的Dreadnought..

"當年的暗黑龍去左邊?現在的你只是一隻可憐的母雞而已.."
欣賞著緊張的劇情之外,暗黑龍的經歷亦給了我一些反思..
有些東西,只有"覺醒"以後才會明白的..

牧tee到手了~~不過比人話似係阿伯既功夫衫..@@
post番上次影既相~


RE monkey:
有得"貌"??唔明呀...
我諗左幾日都get唔到..><
係咪我太豬.. =.=''
RE jeanie:
係荃灣丫~~
RE nicole妹妹:
教你地點拍拖? 邊個負責架?
以前都冇d咁既野ge...
遲d 教circle你就知味道~
你唔好令我跌眼鏡呀~副眼鏡買左唔係好耐~
(係咪超gag呢 xd)

 

 

 

 


Visit sandy_chip_dale's Xanga Site!

你有自知之明.....
雞蛋仔不可以貌相....係上次的事...
咁今次咪問你...你今次食個D雞蛋仔有無得"貌"LOW...(即係係咪仲係唔靚仔AR=0=|||||)

Posted 9/30/2008 2:25 PM by sandy_chip_dale - delete - block user - recommend - reply

Visit newstart_kei's Xanga Site!

Re 其實我只係去一個音樂會 慶祝禮賢80週年呀!!

Posted 9/30/2008 5:46 PM by newstart_kei - delete - block user - recommend - reply

Visit Nicole_Sweetie_227's Xanga Site!

家驥哥哥 xd

唉依家教個d都唔係好明
勁得意wo
教個陣係唔會明
但第二日番去會無啦啦明架wo.. 好k型...
你搞d gag不嬲都好gag架啦
gag到我笑唔出口但係個心度笑左一下 =]
我會努力架啦,
不過你知nicole妹妹我d maths一向都唔係好好..
我都好怕會讀唔成d amaths
係wo, 你讀amaths架嘛
得閒搵你出黎同我補習[free of charge] xdxd

Posted 9/30/2008 6:35 PM by Nicole_Sweetie_227

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...