2008年10月12日 星期日

Sunday, October 12, 2008

 

主阿,求你讓我懂得應該怎樣做..
求你使我所做的是出於愛心,而不是出於私心..
有好多諗法係腦海中盤旋,
睇落個個都幾work,
不過我知道我要靠的不是這些...
回首前塵,惟只侮恨交纏...
這正正是我現在的感受...
那次我既判斷錯了嗎?
我唔希望呢個係你要面對既結果..
我唔想!我唔想你有事..我唔想你既夢想破滅!
但我什麼都做唔到..



星期五同媽咪&姑丈傾左好耐計..
為自己定左一條路..預計係AL之後想行的
可以兼顧理想與現實的路~~
我一定要實踐呢個promise!!!
星期六同荃灣靈糧堂既弟兄一齊開組,
諗到一些東西可以提醒自己呢~
不期然諗番起以前既自己...

The night is darkest before dawn
That's my vision, and my hope.

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...