2008年10月16日 星期四

Thursday, October 16, 2008

 

感性型的人,
擁有一顆能輕易明瞭別人情感的心..
他們可以體會到人地既心情係點..
同樣地,情感亦成為呢類人既重負..
自己知自己事..我都係一個感性為主既人..
我都會駕馭唔到悲觀既情緒..
結果咪死得好慘囉..  ><
要說的,早已想好了..
但係...我冇信心...
破壞容易,建設先難,
好大挑戰呢...



運動會,玩左推鉛球同標槍~~
話時話,我原來玩足7年shot put~~
不過下年冇得玩嚕..
對住個太陽對足三個幾鐘.
熱死了@@

與期坐在海邊傾計..
你問既問題講中左我既一d行徑呢..

RE 期& emily
呢張唔係我影的..
只不過呢張相代表左我既諗法,
所以咪post上黎囉..
RE herman:
你一定要學識點overcome呢件事呀!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...