2008年5月2日 星期五

Friday, May 02, 2008

 

禱告禱告禱告!!!
依家每一日都為緊幾件事祈禱..
皆因我唔想下錯決定..
好想調整自己既心..



星期二同seeki傾完,
比佢既答案嚇呆左..
真的是這樣嗎??
不敢想像...
阿譚比左D好正既意見我~
證實左我搵你呢個決定係冇錯的~xdd
放心,我唔會亂黎的..
好想睇你講o個本書呀..
一於如你地所講..
順其自然~
夜晚開會
傾提摩太與保羅既關係...
聽到大家講大家既期望時,
真係呆左..
我地怎樣看待信仰?
係得過且過?定係認真對待?
我地願意聽從作為保羅既弟兄姊妹的勸告嗎?
聽道真係唔難..但係有幾多道係真的會行出來?

今晚去左睇watoto的演出~
呢班黎自烏干達的小孩真係令我好感動..
同時提醒左我一些事...
多謝阿秉&阿珍比這個機會我~
願烏干達的小孩可以有美好的未來...
不會受戰亂影響..



向甚麼樣的人,我就作甚麼樣的人;無論如何,總要救些人。
星期日晚突然諗起呢句話..
自從上年六月睇到呢句後..
我都差不多忘掉了..
點知..又會再度浮在心田...
Re andy:
我明白既....(苦笑..  ^~^)
唉...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...