2008年5月25日 星期日

Sunday, May 25, 2008

 


主啊!求你睜眼看,求你側耳聽,在此處所獻的禱告。
主啊!從天上垂聽,赦免我眾罪,求你來醫治這地。



終於講完了..
極度感恩!!
今日係逆風帶講見證,
真係驚左好耐..
感謝神,叫我可以係眾人面前淡定咁述說袮的保守及大愛..
May話相比起三年前既我,
依加既我改變左好多..
我知道的..
係呢12個月,我開始明白袮的計劃..
One step at a time..
雖然我仲係未明白個whole picture,
求袮繼續引領我!!
那幅圖畫仍然存在我的腦海中..
二十年後,會成真嗎??

中彈..
一段時間不能動彈..
唉...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...