2008年5月19日 星期一

Monday, May 19, 2008

 

今日好唔舒服..冇返學..
痛死..



星期六祈禱會,
我見到的是一整個群體同心合意的為四川禱告..
頗有"如同一人"既感覺..
希望我地可以keep住!!
同gary一齊行番黃埔..
好開心可以互相分享彼此的事..
我地要一起面對這樣事!

星期日
因為偶然的碰面,令我地兩個有機會坐下來傾談最近的事與及青十未來的方向..
雖然依家只有六個月..不過係時候要預早諗定之後點做..
時間過得真係快..
要來的,還是要來..
只是我十分不捨而已..
之後入元朗食飯..
竟然見到有書局大減價~
$10本書,好抵呀~~
我掃左五本~XD

遲D要在眾人面前講出上帝在我生命中的作為..
覺得好難呢..
仲未諗到應該點講...
好怕會講得唔好..
求主給予我信心去坦然說出袮的大愛.
我是個普通的人,沒有可誇口。
但我什麼都有可能,神在我背後。
奉獻我僅有,神大愛深厚。
欠缺裡沒有還是夠。

反覆多變..

RE gary:
當然啦~要互相支持ma~
RE 譚:
我睇左三分一了~
佢D講點好屈機..
RE vance:
我知道..我說的是另一方面的情況..
唔關呢D事...

10:18 PM - 16 views - 2 eprops - 1 comment - email it

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...