2008年5月17日 星期六

Saturday, May 17, 2008

 

早幾天縱容了自己..
事後回想..
才了解到點解咁多人會身陷其中..
警誡自己!!
一刹那的喜悅...彌補不了隨之而來的空虛..



拿起這本書讀著讀著..心中不禁在顫抖著...
好想繼續明白主的心意..
請在追求感覺之前明瞭委身的真諦

尋日4人食飯團..好愉快呢~
好耐冇同shirley一齊食飯了~xd
好豐富的一餐~~
知道你的辛勞..亦感受到那種熱心..
我真係要係呢方面向你學習!
比你見到原來我係咁水皮添.. =.=''
相比起以前..依家真係退步左好多..
不論係靈活性還是反應..
你要努力練習呀~我對你有信心!!

夜把心洋蔥般剝落,拿掉防衛剩下什麼???
剩下的叫做掙扎..
是對?是錯?

RE vance;
佢就黎比我地寵壞啦..
冇計啦~個個都咁錫佢~xd
RE jason:
我也愛電影..
不過比較喜歡看書~
可以多一點想像空間...
可以容讓我思索更多的事~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...