2008年5月10日 星期六

Saturday, May 10, 2008

 

懷著無奈與疲憊來到今天..
這個星期好辛苦..
點解我要受到這種對待?
係因為你高人一等?
定係順你者昌,逆你者亡?
真係好唔明..
真係好傷..
在這條學習黑色學分的路上..
我正在跌跌撞撞的走著..
有時真係想停下腳步放棄..
當然,我不會這樣做..



岩岩十一點幾落左樓下"食糖水"
雖然最後一碗糖水都冇食..
不過我覺得好開心~
因為有人聆聽我既心事..
最近少左理你既感受,對不起丫..

實在難以忘懷那天晚上內心的那份焦急..
印像中自己好少會有咁既反應...
一切仍舊在迷霧中....
不敢去找出潛藏的答案..
我怎能不去倚靠袮....

RE 譚:
我都想同你決戰,打番場呢~~
希望可以啦~
RE jason:
我都鐘意諗野的~
通常係咩都諗一餐的...
原來我地係同道中人~ ^^
我係九龍靈糧堂的~
主恩會係咪姐係run細胞小組個一間?
服侍年青人係一件好正既工作,
同時都係一件好辛苦既工作呢..
現在我感受到了..
你的呼召是指到中國作宣教士嗎?
我會為你代禱的!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...