2008年4月28日 星期一

Monday, April 28, 2008

 

星期六去左睇Ellen婚禮~
話咁快就8年了~時光飛逝...
聽回應歌既時候好有感動呢..
愛亦有痛苦,深信神看顧,贊頌主恩豐富。
個topic好岩某d人聽丫~xdd
個講師真係好pro..竟然睇到咁多野拎黎分享..
見到不少舊面孔..好高興呀!! ^^
PS.第三張相的主角查實係岩岩過左生日既浩然~xdd






篇道講栽培個part真係令我冇聲出..
栽唔係問題..點推動大家行出黎先難...
是晚青10&11合組~
好耐未試過了..
從不同途徑得知你們有不少的改變&成長..
真係好開心~~
大家要keep實彼此既關係喔~
星期日LOGOS後的吃飯團..
我地就中秋戰國創作左一個online game~
有月餅軍,燈籠軍,同埋月球軍~~
仲有專用兵器同城戰~
笑到我肚痛~  xdd
有個人竟然為左一舊朱古力追殺我一個星期.. =.='
D人真係..  唉...
請佢食又唔要WOR.. =..=''
你今日問既野,我真係唔識答..
個人有D亂...

看著碇真嗣&美里那一幕..
有點兒難受..
到底美里心裡在想什麼?
我猜她都不大清楚..
正如我一樣..
有種東西我在成長的路上從不欠缺..
只是到了現在我覺得很困惑..
在這2個星期出現的..
令我再次思考這件事..
思前想後...還是
搞唔清..
頭痛..
有些事情一直潛藏在我的心中..
可是有時候不由自主會再想起..
不知該怎樣面對..
不知該怎麼說..
在碼頭就這2件事禱告..
我執著的難道是不對的??
現在的我是如此缺少信心..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...