2008年5月5日 星期一

Monday, May 05, 2008

 

星期五傾電話,
浩然超勁丫,完全講中晒我既性格出黎..
我細細個已經係一個"問題少年"...
咩都鐘意問一餐..至今我仍然係咁~
平時發生一些事情時,我總是想找出當中的原因..
問問問問問問問...周而復此..
我猜這亦是一些人對我的印象吧~
我應該問左你不少問題吧..
謝謝你的耐心與細心!!
問,想,做



星期六推輪椅,
有些難為情呢..
Katy第一次落手丫,抵讚~XD
支野飲好正呀~多謝你既好介紹~
好熱,不過好有意義~
中間的時間與石仔食飯~
好高興有咁既機會同你傾彼此既諗法~
唔好比咁大壓力自己!!
書到手了~謝謝阿譚!
希望可以找到一些答案..
聖餐,心中一震...
我想求袮體諒我的難處..可以麼...
你們若遵守我的命令、就常在我的愛裡.正如我遵守了我父的命令、常在他的愛裡。
你們要彼此相愛、像我愛你們一樣、這就是我的命令。
我這樣吩咐你們、是要叫你們彼此相愛。
細意欣賞與付出...
某種代價,我付得起嗎?
不由自主問了自己一聲..
真係不太懂得回答..
好想去玩wargame呢~
不過唔知去唔去到..  T_T

星期日輪到tiffany帶嚕~
我好似勁耐冇聽過你講書了~xd
我們會輕易妥協嗎?
夜晚傾計..
感謝你的信任~~
不過我真係做唔到d咩..

好想知..好想知...
唔知點好...
RE bigheadj
弟兄,我應該點叫你?
有d好奇點解你會睇到我既xg~~
我已在你xg回覆了你喔~
Nice to meet you~
RE 阿譚:
唔該晒你丫~
我會的...
只是..心情不大好..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...