2008年5月7日 星期三

Wednesday, May 07, 2008

 

今日超攰...拎左成個小息去訓.. =.=''
夜晚訓唔著真係好慘..
我也不想這樣..
只是...
放學去左電腦室整筆記..
原來係好辛苦的..
希望整黎有用啦~~



一個個琴音,
彷彿訴說著我的心聲..
今天的琴音充滿了不耐煩的感覺..
和昨天相比真的是兩個層次...
好想透過彈琴再次尋回那份耐性..
那份在以前練習時領會的耐性..
好面對這個挑戰..
我需要有袮去帶領我..
好使我走在正確的路上...
我不要受胡思亂想影響!!

希望暑假有時間番去探下melody & 詠兒啦....

RE浩然:
查實我問問題係冇諗過邊D係正面邊D係負面的...
只係什麼也會促使我諗一大餐..
我會安心繼續前進的~
RE Jason:
我叫ykk~
好高興有人一起願意服侍青年人~
最近我都學緊點去守望青年人..
一起努力吧~~
RE 阿譚:
如果今次我去唔到,
我遲d一定會再搞多次的~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...