2007年12月31日 星期一

2007 Review

回望2007,
一個個名字從腦中浮現..
一件件事情令我回味無窮..
實在沒法在此感謝所有人..
你地以做的,我只能默默記在心中..


如果要數10件難忘事,(查實仲有好多...)
我會選擇:
1)通宵傾電話 (2人&3人~~)
2)三文魚事件 (應該得2個人知係咩黎..個次係對我有超級大影響的一晚....)
3)阿秉既邀請 (我一定會努力既!!)
4)Graduate dinner
5)青10 Camp
6)會考放榜
7)最後一次同shirley&秉開組
8)浸禮
9)青10最後一次男女一齊開組
10)Search

2008,又會係點?



<Search>終於完結了..
由下午3時到晚上10時,
綵排,祈禱會,愛筵,佈道會,培談..
第一次親身參與係佈道會中既感覺真係好唔同..
緊張嗎?有一點吧..
要更準確的講我既感受,我猜應用''無喜無憂''黎形容..(除左最後個一部分既時間.)
在整日中,我大都係懷住咁既心情渡過..
收取莊稼的是耶和華,佢才是總負責人..
我何必要憂心忡忡?


感謝帶新朋友番黎既弟兄姊妹,
感謝負責招待的各位,
感謝培談員,
感謝敬拜隊,
感謝演員們,
感謝幕後的'黑衣人',
感謝操作音響的工作人員,
感謝講者fox,

冇左你地,<search>唔會搞得成功..
冇左大家的熱心,唔會有人感受到主的大愛.
你地真係做得超級好丫!!

除此之外當然要感謝主啦~~
如果唔係你帶領,我地做既只係徒然的..

另外要特別鳴謝carine..
謝謝你俾我有機會作見證人,
可以親眼睇到禱告既力量..
那次談話已經是一個月前的事吧..
星期六晚睇到結果係咁,真係覺得好surprise...
期望我地再有好似今次咁'並肩作戰'的一天~~



RE 迪:
你想要咩?我好似講過會俾D咩你....

RE andy:
我問yan,佢話唔知victor返過黎..  =.=''
幾時得閒出黎?我冇所謂丫~~

RE monkey:
你...你...
等我諗諗要買d咩....
(我被迫害呀...嗚...)

RE vance:
你咪做幫兇丫..

RE stevie:
好似遲d會再搞bandshow~
勁多避忌<---strongly agree~

RE 浩然:
你好衰丫..  =.=''

2007年12月28日 星期五

Friday, December 28, 2007

 

沒有了你,我不能作什麼..
星期三傾起計,
浩然話我有好大既壓力..
真係咩....
我都唔了解自己點解會咁..
總係有D焦慮充斥在腦海..
同時對未來有著一腦子的念頭..
明年已有大目標了..
就係栽培,栽培&栽培..
實在係好迫切..
ps:是日在荃灣橫衝直撞..
最後竟然要使用殺手澗先成功殺出重圍...  =.=''



星期四係band show..
今次係我第一次參加..
好唔習慣呢..
有機會接觸玩band既人..
同佢地傾計這個經歷頗有趣~~
有幾隊既演出太特別..
真係接受唔到..
不過最amazing既係估唔到322可以咁樣用..
是日吸引了大約160人來~~
一個令我吃驚的數字..
唔知聽日又會有幾多人黎search ?
唔期望得到你既欣賞,
只希望得到你既認同
好喜歡這一句~~

在最近幾天進一步證實了我對自己既觀感:
我係好難同一D唔熟既人吹水..
人地話只要開到個頭就大把野可以傾落去..
對我而言這句話係絕對錯誤的.. =.=''
還是比較喜歡和朋友傾計的感覺...
可以無拘無束,唔駛怕唐突..


激氣呀!!!!!!!


RE monkey:
差你聖誕禮物!? (個頭開始頭痛.  =.='')
有咩.....
嘩..流星丫~~(閃蟹..)

2007年12月24日 星期一

Monday, December 24, 2007

 

星期四去左睇<投名狀>,超級正!!
一去到就有禮物收~好令令丫~~
戰爭場面夠晒迫真..
當中龐青雲,趙二虎,江午陽既兄弟情描繪得好真實..
外人亂我兄弟者,視投名狀,必殺之。
兄弟亂我兄弟者,視投名狀,必殺之。
睇住趙二虎死 + 龐青雲以酒送佢一程,
個心有D唔舒服..
睇完之後諗番起好多事..
由新世紀到九龍城,
傾到停唔到口..
聽到一個不知名者如何傷害別人既故事..
既憤憤不平,又無比心痛..
你係某方面遠勝別人又如何?
雖然我唔知你是誰,
不過我可以大膽講,
你引以為傲的事情唔係靠得把口講架!
只說不做,甚至反其道而行,
這是應行的嗎?
一句無情的說話,可以徹底破壞別人用了極長時間所建立的一切..
一個口是心非既人,可以狠狠的打擊身邊的人..
Promise..默默的定下了...



星期五中午既時候食了一餐名叫'感覺'的午餐..
地方依舊,人面全非..
同樣係一碗印尼撈麵..
入口的味道已完全唔同哂了..
變化真係好大...

星期六
同shirley食下午茶,跟住返青祟..
唔係好了解今次講道既內容..   =.=''
返屋企食團年飯..
比阿晴激死我..
跟住係書海中渡過左一個晚上.
自從考完試之後我差唔多日日煲書~~

尋日聽完fox既一番說話,
著實感觸良多..
雅各的首領、以色列家的官長所做的惡行不斷提醒著我..
我究竟會點去做?
係學佢地?
定係...聽彌迦講?
好有意思的一課~
六點幾去'打火鍋'(某人語..)
估唔到一見面就係送/收禮物~
好高興丫~~
句野真係好正..岩晒我~
thank you !!
第一次試食好多野~食到超飽..
有個女人係咁想趕我地走..
仲倒晒D野食落我地個煲..
過份!!
跟住睇燈飾..
今年冇野好睇..
一路行,想起不少童年往事...
行行下..竟然...落雨..  =.=''
謝謝你地給了我一個難忘的夜...

返到屋企,
好像明白了點東西........
搞到自己個腦有D亂..
是耶?非耶?
我真的不知道....

RE carine:
係你身上我學到好多野<----查實我都係學自別人...
我知道在你身上會成就一些另一方面的事..
以後要靠你地啦~~
RE katy:
^.^
RE daisy:
見到你地2個一齊,總有怪怪的感覺~
諗起就忍唔住想笑~~xdd
RE monkey:
屈番份生日同聖誕禮物
<---咁幾時到我搵你屈番份生日禮物??  xdd

2007年12月16日 星期日

Sunday, December 16, 2007

 

尋日發生左好多個第一次...
第一次零晨五點幾返學校..
第一次一大班人搞一個stall出黎..
第一次游街示眾宣傳自家製產品..
第一次在預備帶組既時候諗起咁多野..
第一次係六個鐘頭內喊左五次,完全收唔到聲..
第一次完全由我帶晒3個 W..
第一次我帶晒男女組員開組..(同時亦都係最後一次..)
第一次將心中對小組既想法赤裸裸同大家講出黎..


一朝中天未光就要起身準備set個stall...
六點幾坐係中環既感覺真係好得意~
係咁''琴高琴低''..
好攰..不過好滿足~
個trade fair好多野睇丫~
個個stall都好有創意...
估唔到會見到daisy...
傾左一陣計..
我好似未試過同你講咁耐野~
ps:真係好想知你地2個究竟係點相處..XDD
返kln city食飯..
同浩然好無厘頭咁臨時決定左帶組既topic..
好好笑~~
回到教會寫大綱,
想起了近2年間發生的事..
想著想著,淚水不禁傾瀉而下..
2年前第一次開組,只有2個組員+2個組長..
到1年半前正式宣佈青十成立個日,有十幾個組員接受別人的掌聲..
今年8月阿秉 & shirley要離開我地,有廿個組員一齊同佢地講再見..
尋日男女合組既青十最後一次開組,又有好幾個返左黎唔係好耐既面孔在我地當中..
2年前第一次開組,我好唔滿足.
點搞會得咁少人..點解大家選擇唔返黎..
1年半前正式宣佈青十成立,我好唔滿足.
因為男女比例完全失衡..
如果繼續係咁遲早實會出事..
今年8月阿秉 & shirley要離開我地,我好唔滿足.
因為我怕後繼無人,除左阿魚&浩然冇人願意接捧服侍..
尋日男女合組既青十最後一次開組,我好唔滿足.
因為我地仲未夠關心組員..
2年前得4個人,神令更多人加入青十..
男女比例失衡,神加添更多姊妹給青十..
怕後繼無人嗎,唔駛怕.今天Carine,步姐&雅詩都願意做唔同類型既服侍..
存在不足-->神出手-->得改變
回望青十既過去,
雖然任何時候也存在著不足之處.
但神並沒有離開我地..
祂一路的慢慢改變緊整個青十.
不止人數上,亦在心靈上..
所以你們要去、使萬民作我的門徒、
奉父子聖靈的名、給他們施洗.
凡我所吩咐你們的、都教訓他們遵守
我就常與你們同在、直到世界的末了。
你要盡心、盡性、盡意、盡力、愛主你的神。
其次、就是說、要愛人如己。
再沒有比這兩條誡命更大的了。
拆組在即,再一次將這2句說話送給你們..
我地滿足於現況嗎?
我地仲需要改變嗎?
以後青十&青十一會係點?冇人知道..
因為決定權正在大家手上..
昔日彼得的一番話使三千人歸到主的名下..
今日我地又有冇信心我地可以成為別人的祝福,
而青十可以拆為兩組,四組,甚至係十組?
shirley講過希望我地每一個都成為組長..
係將來,我希望可以在青零(組長的小組)見到更多青十既舊組員!!!
經過近兩年的時光,
青十終於要拆組了..
這是一個終結,同時都係另一個開始..

    






這是屬於你的~~(雖然遲左好多..    =.='')
希望你會鐘意~




RE jane:
我是路過的?br><----我諗應該係''我不是路過的''才對~
RE alan:
sure~~
RE raymond:
thx~
RE 楊生:
係丫,19號考完..
我會架啦~
RE vance:
我會認真看完它的~XDD
RE stevie:
我覺得佢講得好岩..
有機會傾下~
RE 浩然:
有幾勁丫..  =.=''
RE 期:
難同<--點解??(唔係好明..)
RE monkey:
都冇機會講..上次見你又唔記得講WOR..
你12月仲有冇時間會得閒丫??
RE KC:
你幾時會on??
因為我依家好少會on msn..

2007年12月15日 星期六

Saturday, December 15, 2007

 

依加係4點50分...

我係時候要出門口..  

因為今日係中環有JA Programme~~

好眼訓丫....

2007年12月12日 星期三

Wednesday, December 12, 2007

 

考試週,一個讓我靜下來的時間..
除了溫書既時間外,
竟然有D時間可以亂咁hea..
溫書,食零食,睇課外野,睇戲,執野..
把房間的雜物清理了一部分..
看著一份份教牧同工的筆記,
心思自動回到了那三個月的時光..
之後,竟然比婦人的2個小錢打醒左我..
我實在告訴你們、這窮寡婦投入庫裡的、比眾人所投的更多.
突然諗起一句對白..
It's not who I am underneath,
but what I do that defines me.
超級應境~~



尋日考完試去左食粥.
睇住你地滿足的樣子,
令我想起很多往事..

RE 楊生:
sure記得你啦~~
點解個日你唔返黎....
RE herman:
謝謝你...
我唔係組長大人..  =.=''
RE vance:
多謝你本書~~

2007年12月9日 星期日

Sunday, December 09, 2007

 

昨天第二次實習..
聖潔生活第7講..
準備的時候十分害怕..
完全諗唔到應該點做好..
諗左好耐,總算有一個計劃成形,
點知..結果冇乜點跟個plan做..  =.=''
開組既時候
聽到大家願意將自己既野拎出黎同組員分享,
我真係好開心~~
我知道青十在成長著
大家都有不同的改變..
我盼望我地每一個都了解到小組唔係只存在係星期六那短短的幾個鐘,
而係在整個星期當中..
記住丫,多D關心下組員,
打個電話,食餐飯,Send個msg...點都好....
也許今天不見動靜,彷彿找不到一點蹤影。
教我心堅固,完全相信,神賜下的應許。

2007年12月6日 星期四

Thursday, December 06, 2007

 

昨天返去睇大家排戲..
第一次參與的我覺得一切都十分新鮮呢~~
後台好好玩呀~XDD

一路看著劇本,想起了很更多往事,
不少回憶從腦海中略過..

步姐你要努力丫!!
你做得好好呀!
唔駛怕架~~


我真係好擔心..
一切皆隱藏在迷霧中..
何時才能了解迷一般的實情?

不可依靠勢力,
不可依靠自己的聰明,
不可想著為自己加添力量。

睇完之後都係明D唔明D....

好想知道詳細解釋...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...