2012年12月31日 星期一

2012 Review

黎緊既一年,我希望可以繼續去努力行出信仰..
有D野諗左成年,最後得出一個想法:
講咩都係假,做左先算..
只有繼續實踐,才能發掘更多信仰的真義..
在上年的回顧,我寫下了呢幾句說話..
今年我總算做到左一部份..
接觸多左呢個世界,對信仰的想法真係唔同左好多..

IMG-20120816-WA0000

1)  暑假班

自從上個暑假參加左教會的暑假服侍之後,
一直好想在最後一個暑假搞多次..
我之前話想用我的暑假去服侍, 而最後我實踐左我既承諾,
今次搞,由招攬人手,設計內容,執行, 我都有份參與
個種感覺好正, 因為一手一腳將心中的念頭行出黎.
過程中當然有困難,但感恩遇到一班好好的partner,
所以好順利咁完成晒個program..
下年應該不能落場參與了,
不過我都想參與預備既過程呢~~
聖誕時搞左一次Re-U,唔知暑假搞唔搞到暑假班呢~~

Related post
暑期班 1: 吾之心願
2) 事奉
今年好有坐過山車既感覺..
係暑假時,有機會同幾個弟兄姊妹做栽培&查經.
服侍左咁耐,呢次係最大規模的.. 而係我擺得最多時間心機的..
我地日以繼夜,夜以繼日咁傾左好多有關信仰既野..
我企圖將咁多年既領受&知識一次過塞比佢地..
係當中睇到願意尋求信仰的人有幾唔同..
係佢地身上,我看到一D我一路想搵的東西..
係呢份服侍當中,我發覺自己都成長左好多..

另一方面, 我亦在個段時期重新開始左禱告伙伴的計劃..
不得不說,有同冇真係差好遠..
係禱告的過程中,我感受到天父點樣與我地同行..

講完+ve, 係時候要講 -ve的..
很擔心小區呢... 唔知咁形容岩唔岩.. 雖生猶死..
好清楚睇到冇vision, 小組運作只係停留於每次返黎吹水..
隨住越黎越多人畢業/有新的際遇.
呢個問題只會更嚴重..
身處其中的我, 面對住好大的挫敗感呢..
呢樣野不斷影響緊我..

每次"傾未來", 我都覺得係浪費時間.
大家既起點唔同,返黎既目標又唔同,願意付出多少又唔同..
點會傾到一個目標出黎??
起點唔同,視野自然會唔同.. 唔係個個會睇到信仰不是一個個人的信仰..
返黎既目標又唔同,我返黎只係為左見朋友,做咩好? 都冇所謂啦..
付出多少? 我只會一個月出現兩個鐘, 點會在意作鹽作光?
呢三個問題,只會令問題不斷惡化..
唉,依家覺得廿級lost...完全唔知點算好..
讀書既notes成日話organizational change好複雜,我親身經歷到... ><
之後點好?? 如無意外,我想去其他地方觀摩下..
Related post











3)信仰
講起事奉,自自然想起靈命,
今年狀況好起伏..
好就好好, 差就真係會差到唔想遇見神..
今年睇多左聖經,越黎越睇到自己一直以黎的眼光是多麼狹小..
福音之所以反轉人的生命,
是因為福音改變左人點睇自己,
神令人知道自己係被愛的,
而不是伏於罪&欲望之下的人..
二千年前登山寶訓的話,
到今天同樣擲地有聲,
只係未必個個睇到福音不只是個人化的信仰..

係下半年,我許左個願,
我想係30歲前搵到自己一生人的事奉方向.睇下會唔會讀神學..
(每次講起都有些少面紅.. )
如果神想我全職事奉,我唔會say no..
願就許左, 但係仍然係一舊雲..
為左諗多D,我決定參加中神既獻身營..
希望可以在過程中搵到自己既方向啦..
(唔知會唔會係個camp見到Tiffany呢? 佢好似都會去,XD)
下年,想試下做多D貧窮人事工..
睇下有咩機會可以委身啦~~
Related post
4)台灣 Again
我:“我想去台灣旅行呀! 一齊丫? ”
靴:“ 好呀, XXX 好正. YYY一定要去.ZZZ既風景勁正 .....(下刪10000字)”

今次再去台灣的感覺好唔同..
因為herman帶左我去比較少游客既地方..
飛牛牧場,北海岸,淡水....仲有無數的美食.. (好掛住D 鮮奶咖啡....)
我真係很喜歡這個地方呢..
有一晚我自己一個係沿住捷運路線係條大街度行,
個種感覺勁正..
呢度既人又好,生活節奏又唔會太急促..
如果可以搬去住你話幾好~~

不得不提的是我去左台北靈糧堂..
很享受當中的崇拜呢.. 能夠去拜會一下別的靈糧堂,真好:D
Related post

















5) 補習

今年係最忙既一年,esp上半年..
一星期要用大約20個鐘於補習..
仲多過番學.. =.;=''
呢段經歷都幾辛苦.. 因為冇晒自己時間..
同埋個schedule密密麻麻, 好易會心疲力竭..

不過我亦都好慶幸有呢D時間,
可以比我嘗試去影響小朋友們..
係佢地身上,我都學到好多野..ESP一樣叫童真的東西.
Anyway, 返工之後我應該都會繼續教細路,直至我兼顧唔到..















6) 讀書
之前曾經同一個大學老師提過,
我好似冇左讀書個團火.
每次做project /考試.
比心機同冇比心機既結果好似差唔多..

今年第一個sem我有一段好奇怪既經歷..
雖然我既生活係最忙碌,
但係我既成績竟然係最好.. =.=''
唔知呢D係唔係上帝出手呢..
好開心係過程中搵番讀書既火&岩自己既溫書方法..
(但係最後一個sem團火又跌番唔少  T_T)

個人而言,我仍然好想在將來繼續讀書.
我既目標係要盡快儲起筆錢準備讀master/神學, HAHA
Related post


















7) 社會與我
今年留意多左機會去留意,什至參與社會上的事..
因為種種機會,我能夠接觸收入及社會地位完全不同的群體..
係過程中,我深深睇到不同層面的人所遇到的事/所關心的有幾唔同..
有D基層所遇到的問題,是有錢人唔會想像到的..
所以我成日都好懷疑一個由"精英"組成的政府會否明白社會基層的需要.
起高鐵就大大舊錢投放, 改善教育/醫療又唔見佢咁豪爽..

另一方面,反國民教育事件亦是催使我站出來的關鍵事件..
係公民廣場的日子,我明白到只係坐係電腦面前是不行的.
需要時,我也要繼續站出來..
不是為了批鬥誰,而是要捍衛自己的權利..
Related post






















8) 興趣&活動
今年自己做左一D之後唔會做既野,
例如去睇藝術展,行山,週圍試野食等等..
總算係返工前做番D有意義既野 ^^
雖然未讀夠萬卷書, 不過都係時候要行多D路啦..HEHE
有一D活動人地一定估我唔到,
就係我竟然睇韓劇同動漫XD
睇左兩套尹恩惠主演的劇(仲有兩套想睇!!)
仲有睇緊高達系列的動畫漫畫..
呢個應該夠晒突破性了吧~~
Related post
動人的拜托小姐



9) 人生本來就有很多事是徒勞無功的啊
原本我一直都渴求緊一份認同..
這份需求係正常的, 重點係呢樣野點樣被滿足..
下半年的時候,無可奈何地接受原來自己有不為一知的一面..
習慣左,心境原來會變得唔同..呢種習慣,慢慢地影響左我.自然會把擺位改變..但係同樣地亦帶自己去險地..
可以暫時封存住呢樣野先嗎??
Relates post
怪獸在心中

Last word  (from facebook)
由xanga時代開始,我都會係每年最後一日記低呢一年既經歷。上年我同自己講既說話,我做到了。今年做左好多之前講過要做/想做但係冇做既事。誤人子弟,栽培查經,暑期班,旅行,公民廣場,行山……我算係圓了不少我心中的夢。 與此同時,我看到了更多自己的另一面,發覺自己的一些需要,同埋要嘗試去面對並接受一個陌生的我。明年即將踏入職場,希望到時唔會變左條咸鱼啦。

=======================================

PS 見到blogger們提及"2012我的10本書"..
我即時check下自己既anobii, 發覺....
今年我只係睇左十幾本書.. =.=''
再好睇既應該係華頓商學院最受歡迎的談判課&馬可福音釋經書..
有D小說係好好睇,不過對我的影響不及上述的書..
(之後介紹下我覺得好睇既小說先 XD  )

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...