2012年12月26日 星期三

暑期班 3 : 聖誕.再聚





















星期六同左暑假班既小朋友一齊Re-U燒野食,勁開心呢!!
咁耐冇見,大家都冇點變..
能夠在呢個佳節與大家團聚,實在太開心了~~ :D
希望下次可能約齊人啦... 
每次搞大形活動,都係有份去冇份玩..
要睇住個場,又要留意呢樣個樣.. =.=''
開始明白做家長的辛苦...

收到一個offer問我是否願意在下年幫手教有需要的學生,我一口就應承左。
多謝jacky比呢個機會我呢. 
教會肯大搞,我當然願意出力啦.
畢竟呢個也是我的服侍方向..
睇黎我既人生都係離唔開小朋友...HAHA


今個聖誕period,冇去佈佳音,也沒有去佈道會..
我都有諗,過左22個聖誕既我到底明唔明呢個日子既意義..
今年心情麻麻+考試殺到,唔多想去佈佳音..
岩岩見到呢張相,覺得有D唔舒服..
到底呢班人係度搞咩???
耶穌的降臨,係帶平安比世人,
你地係黎唱歌定係宣佈緊真正的佳音??
呢個先係福音既
他 將 要 生 一 個 兒 子 . 你 要 給 他 起 名 叫 耶 穌 . 因 他 要 將 自 己 的 百 姓 從 罪 惡 裡 救 出 來 。這 一 切 的 事 成 就 、 是 要 應 驗 主 藉 先 知 所 說 的 話 、說 、 『 必 有 童 女 、 懷 孕 生 子 、 人 要 稱 他 的 名 為 以 馬 內 利 。 』 (以 馬 內 利 翻 出 來 、 就 是   神 與 我 們 同 在 。)

385713_10151247902634934_1430341652_n


我一開始就問一個最 fundamental 的問題:點解要搞?你答左我幾樣野,樣樣都好似有道理,但係我就覺得你地係為搞而搞,唔搞唔安樂,係為左自己的安全感而搞囉。你既然講到自己係要作見證,其實你係咪要諗下呢個社區其實需要d乜?要同社區連結,靠咁樣一年一劑報佳音,係唔 work 架。你要做,就平時做,咁樣係平安夜晒馬,會唔會只係自 high 多過為他人?為甚麼要報佳音,這是最根本,也是最重要的問題。

===========================
Copy from facebook , as a record


臨近聖誕,補習家長Mrs. L難得地與我閒話家常。
L:你今年畢業對嗎?你返左工之後會有時間同仔仔補習嗎?
我:我當然想啦
L:咁我地之後睇下點夾大家既時間啦。
同呢家人相處左一年多啲,佢地從來不會因自己的身份地位而當我係其中一個幫佢地做野既人。
每到大時大節,總會送禮物比我;
平日又會不時預備野食/帶我去啲我唔會有資格入既地方食野。
我唯一能做的,就係繼續教佢讀書同埋超級長氣地同佢灌輸人生道理。 
明年應該會相當忙碌呢。希望我有精力去實踐啦。



---------------------
沒有聖誕的假日,沒有耶穌的聖誕


去年美國羅德島州 (Rhode Island) 新州長為了政治正確並進一步推動政教分離,在州議會大廈的傳統亮燈儀式中把聖誕樹改稱為“假日樹”(holiday tree),他的決定引來數千市民的強烈抗議。[1] 為了避免今年再次發生有如去年那樣煞風景的大混亂,州長於是想出了一個辦法,在亮燈儀式前30分鐘才發表文告通知大眾。[2]  極具諷刺的是,羅德島州天主教徒的百分比竟高踞全國首位。[3]
無獨有偶,瑞典學校校長今年接獲教育部的通知,雖然學校仍然必須依照教育課程帶領學生參加將臨期和聖誕的崇拜,但崇拜中卻不可以提及耶穌的名字,也不可以有祈禱、祝福或信仰的宣稱等。[4]一個兩歲半的小女孩被學校拒絕在聖誕扮演中的天使角色,因為“天使與瑞典的聖誕無關”。小女孩之後要求扮演嬰孩耶穌學校也同樣被拒絕,仍然是因為“耶穌與瑞典的聖誕無關”。[5]
原來聖誕世俗化不僅是市場經濟的結果,政治和教育也趕上來加一把勁。
我經常聽到朋友在過節時說,“沒什麼,不過就是多一天的假日吧了。”或甚至抱怨說,“現在每個節日都差不多一樣,沒有什麼過節的特別氣氛,不過就是吃吃喝喝,鬧著玩,或是出外旅行吧。”
當然不是有了聖誕樹就有聖誕,不是有了天使或嬰孩耶穌的扮演就有聖誕。今日年終晚會化的聖誕、高度商業化的聖誕,和羅德島州、瑞典的“去宗教化”的聖誕相比,恐怕只是五十步笑一百步。後者不過是再加上多元文化的濃厚政治正確色彩。
對絕大多數人來說,後現代的Christmas確實可以是Xmas,Ymas,或Zmas,喜歡什麼,就代入什麼。[6] 真是一個Christmas,各自表述,各自各精彩。
然而,如果我們真的後現代的話,為什麼不所有的假日也喜歡什麼,就代入什麼?如果我們真的貫徹政治正確的話,為什麼不個個節日,各自表述,各自各精彩呢?
如果父母都可以化為“家長一”、“家長二”,為什麼不索性把所有節日都叫做“假日一”、“假日二”、“假日三”、“假日四”呢?
後現代的政治正確掏空了符號的所有內容,卻不幸付上了意義隱蝕和幻滅的沈重代價。
假日對今天的許多人來說,不過只是一個“非工作日”,或“休閒日”或“旅遊日”,一個很個人化的“自己愛幹嘛就幹嘛的日子”。但假日(holiday)原是聖日,是holy day,是諸日中分別為聖的一天,為著要整個社群紀念某一個特殊意義而設立的日子。[7]
聖誕,究竟對我們的社群有什麼特殊的意義呢?
今年這個聖誕,對你對我來說,是否又只是一個沒有聖誕的假日,或是沒有耶穌的聖誕呢?

=============================

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...