2013年1月17日 星期四

最後的畢業考試+回顧IB一眾學科

 

考完試到依家已經過左十多日,

現在才能靜靜地坐係度寫打blog..

今個考試,應該算係比較搏命的一次吧..

長時間坐係M記+臨尾通頂..呢D野我以前完全冇做過..

或見或少,我都擔心自己最後一次既gpa既..

 

士氣不振+心裡焦慮= 勉力溫書..

係預備既過程中好feel到呢兩種因素既拉扯..

特別係面對某D boss級既科目,個種拉扯突別勁..

 

係答題既時候,我寫得特別多野..

我好怕會因為一D細位比人扣分..

今次考其中一科,我竟然可以用晒本答題簿,我都覺得自己好勁XD

 

=======================

 

係speed讀左3個sem,點都應該寫番兩句既~~

一直都知有得入黎讀,仲要轉到科係恩典..

係呢一年半,我都幾鐘意呢度既生活,

好feel到老師的用心教學..雖然有D同學真係好hea..  =.=''

可能係之前我係city慣左高要求吧..

我真係唔明點解有人present仲夠膽死拎note card出黎讀..

 

係咁多科入而,我諗最鐘意既科目應該係ethics&corporate goverance..

唔係話唔鐘意其他科..(我都ok鐘意managing global business/business and relationship marketing/organizational behavior架~)

只不過呢科比我睇到商業呢樣野既一D重要事情..

呢一科提供左好多例子比我了解商業世界中貪婪一直影響住世界..

當讀business既我地一直學習緊要獲取最大價值,

其實我地不知不覺間被教授了一套價值觀..

就係貶低緊其他金錢以外的價值,如美德,如人性..

Ethics呢一科令我有機會對商業社會有更多的反思,

到底人會否因為只顧利潤/價值等東西以致失去自我?

(呢個要留番之後打...)

 

對於international business的專屬科目, 我都有些少感想..

對環球市場的眼光,唔係坐係個課室就會建立到..

呢個世界有咁多行業咁多國家,

邊個人夠膽講自己對所有野都有一定認識?

呢三年,我主要留意科技/網絡既商業活動已經搞到頭都大埋..

我先唔信讀完D theory就會天下無敵..

聽聞有D global business 學位要求學生一定要去外國就讀一段時間,

我都覺得幾有道理..

畢竟冇係其他地方見識+生活,未必會了解到當地的情況..

難怪出面既人會寸bba只係識吹水..

我既結論係,讀得ib,最好及早揀定一個行業作深入了解會比較好..

咁就可以係做project時有多D料用..

 

 

ps 順手係度記低我讀過既科...

Academic Year - 2011 / Semester - 1

SPD3143
WRITING IN ENGLISH FOR BUSINESS

SPD3145
INTERMEDIATE PUTONGHUA FOR BUSINESS COMMUNICATION

SPD3147
BUSINESS FINANCE

SPD4250
MARKETING MANAGEMENT

SPD4251
BUSINESS POLICY AND STRATEGY

 

Academic Year - 2011 / Semester - 2

SPD3144
SPEAKING IN ENGLISH FOR BUSINESS

SPD4193
CORPORATE GOVERNANCE AND ETHICS

SPD4195
CONTEMPORARY ISSUES IN INTERNATIONAL BUSINESS

SPD4203
MANAGING GLOBAL ORGANISATIONS

SPD4249
ORGANIZATION THEORY AND BEHAVIOUR

Academic Year - 2012 / Semester – 1

SPD4081
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT

SPD4194
GLOBAL STRATEGY

SPD4198
GLOBAL SUPPLY CHAIN MANAGEMENT

SPD4286
BUSINESS AND RELATIONSHIP MARKETING

SPD4291
GLOBAL MARKETING

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...