2012年12月11日 星期二

夢醒時份














呢幾個星期,我突別喜歡一星期中某幾天返學的日子,
不是因為課堂有趣與否..而係因為有期待..
想見到想見的人,自自然就會準時爬起身.. (想起中四的我呢..)
返學途中,會睇下佢起左身出左門口未..
入到課室,會自動自覺搵一行冇人坐既等佢返黎..
上堂未必有趣,但時間總會過得很快..
抄筆記,放break,食lunch,上tutorial..
呢D平時成日做既野都有左新既意義..

平時好多時都係專心上堂聽書,最多禁下電話..
但原來上堂傾無聊野係咁正..
講下笑,抄下重點,咁又一堂lecture..

到放lunch,會週圍走在唔同地方食野..
之前每到呢一日都係自己食..
因為同朋友夾唔岩時間.. 通常都係常餐/canteen搞掂..
依幾星期日子不再一樣了..拉面,all day breakfast,蕃茄湯麵..
每次都會想揀D特別既野去試..

咁講好似跨左D..
不過事實上,我的確覺得呢幾星期過得很開心..
我想,當中或多或少也涉及一點好感吧..
人大左,慣左自己一個..
我的大專生活有唔少時間就係自己做自己野..
唔係話冇社交,不過偏向有自己既天地...
同埋,同朋友一齊上堂個feel係唔同的.
點知...
呢段時光令我好似返左去以前咁..補完左我以前冇既野..
返學變左咁有趣味..
雖然講出黎都覺得好白痴..

我都有問自己,其實我係咪借呢段經歷去逃避..
我都唔知呢..
呢幾個月,心情波動指數極高.
之前補習辛苦,但係心情唔會大上大落成咁..
睇黎對畢業後生活的擔憂極度影響緊我的心情..

之前有人問過一條咁既問題 :"你想與指定的人一起過一星期的日子嗎?"
以前會覺得冇必要,
依家發覺,原來有都未嘗不好..
起碼,有一段難忘既回憶..
起碼夢醒之後,會更知道自己想點..
當然,知行合一仍然有一段好遙遠既距離..
有D關鍵問題,我仲係未諗清楚..
內傷距離康復仍然遙遙無期...


============

Yoon Eun Hye 你實在太 charming 啦 !!!
我無限loop左你唱既呢首歌三日...
仲有Romance, 我到依家都成日聽..
考完試之後我一定要睇<想你> 同 <My Black Mini Dress>  XDDD
(Btw,我仲未睇完對我說謊試試.. =.=''  仲差最後兩集..)


--------------
你和我 以前的我們 互相喜歡過
但是默然地握手 離別後 現在的我們

 又遇見了別人 又戀愛了
何時起再也無法回憶起對方的那天到來了

 love is blind
像是日間的星辰無法望見
love is blind
耀眼的光芒掩蓋了世上所有的事物
只剩下愛過的回憶
漸漸被我們遺忘
刺痛雙眼的某一天
我也不清楚 眼淚不自覺地落下 全是因為你

love is blind
像是日間的星辰無法望見
只剩下愛過的回憶
漸漸被我們遺忘
刺痛雙眼的某一天
我也不清楚 眼淚不自覺地落下

愛情只能帶來一顆破碎的心
卻永遠都不明白
非常抱歉 對不起
除了這句話再無其他 所以對不起

對不起
對不起



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...