2011年9月19日 星期一

懶洋洋的我,懶洋洋的信仰


在幾天在想,到底我既信仰應該點樣繼續行落去..
除左既有的言行外,是否有可進一步的空間?
返左兩個星期學,有機會同新同學分享自己的信仰..
我會用竟然去形容,因為呢件事完全出乎我意料之外..
不過,又真係好正..

正在嘗試修身..由於在群體中唔係太搵到我想要的,
唯有自己去尋索..
暫時的進程算是不錯吧..
有input,有processing,有output..
睇書 & blog 成為左我既主要input來源..
(之前試過睇twitter,不過內容太短,好難get到當中既神學思想..)
最唔夠既,係feedback..
要搵一個可以分享信仰疑難既人真係唔易..
大家既程度最好係差唔多..而又要做到定期彼此分享..

至於齊家治國,暫時想以禱告為主..
呢幾個星期,好似有一丁點既經歷呢..
仍然唔係好get到姐係點..
可以再試下先呢..

呢幾日聽盧廣仲既慢靈魂album..
好舒服..有點懶洋洋的感覺..
感覺上一些不好的思想/情緒好似少左咁..(唔知關唔關忙事呢..@@)
禱告,好似多左不少...
我的信仰之路,又應否/可否慢吞吞咁一路向前行?
如果你問我,我一定會話唔得..
不過,如果......如果呢個係神既心意呢??

如果你問我,我會話我feel到係神掟我去speed既..
仲係唔多清楚個意義..
唔知,呢個係咪就係其中之一??

天父阿.你真係好正..
同你相處,總是充滿surprise..
好想繼續經歷你更多!!

好啦,眼訓了,快手copy一篇最近喜歡的文章..
呢篇blog就係受呢段文字影響..
佢話有人以為自己係因為佢為主作工既受苦.
我心諗..為主緣故受苦呢句,太沉重了..
我都唔知到底我既人生會否有咁既一日.
================================
載體
為什麼有些人就一股勁兒傳福音、講信仰、談道理,卻總是不受歡迎,總像是沒有人想回應他們那樣呢?
以前會想,會不會是像有些人說的,耶穌傳福音都被這罪惡的世代嫌棄啦,今日信徒傳福音不受歡迎,是正常的,如果人人都讚你,反而要留心喎。信徒要有心理準備,為義受苦啦。
可是,事情得這樣分清楚:耶穌的信息被嫌棄,不出奇,因為從價值觀、信仰基礎、社經背景甚至從人的本質上真的有所不同,甚至是相衝突的。
但另一邊,不能不看清楚,貧苦的人、沒權沒勢的、受罪折磨的、病患纏身的,卻是非常喜歡耶穌,視之為生命中的啟蒙者與救贖者。所以說,是有很多人被耶穌的生命吸引。
人來說,會被某些人喜歡,也可能被某些人所不屑、排擠,是很正常的。
我想說的是,不要隨隨便便地就以為自己作的說的沒果效,是因為福音本質的緣故。
因為人才是信仰的載體。信仰不是用來給人講的,而是用來給人活出來的。
無論將耶穌講到天花龍鳳都好,你活不好,信仰就沒有說服力。
同樣道理,你在伸手以信仰為名去評價別人的時候,請確保自己已經活好它。
所以耶穌吩咐跟隨者要很小心去評論,因為他不想人隨隨便便將道理變成刀劍,
到頭來卻從來沒有在自己身上發生作用。
……
我想,做信徒的也是一樣。信徒學習放低自我,
實踐為別人以活的生命,
但第一件事也正是要活好自己。
誠實面對自己的一切,才能幫助別人做同一件事。
不要讓自己、連帶你身邊的人都成為「得個講字」的信徒,好嗎?
===============

301:
我諗左一陣先想到係你reply..
"在這裡無論所想的所說的,都是有價值而不應被輕看的"
希望如此吧 ^~^
謝謝你!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...