2011年9月6日 星期二

點,線,面 -- 人間的幾何學

存在只是一個點

生活才是一條線

兩個人總有些距離

幾個人,總會

形成難測的圖案

當你明白人間的幾何學

便會放棄感情的量角器

 

如果說人在這個世界只是一個點的話..

那即是有成千上萬的點在此了.

當人與人之間有結連,

兩個點便被一條線所串連.

而一堆線連埋一齊,就成為了一個面..

一個集合了眾多人而成的群體.

 

應該早已有不少人說過上述的話了.

今日無啦啦諗起一D野.

如果把線的長短理解為距離的遠近..線的粗幼理解為關係的深淺..

這番想像應該會變得比較實在一點吧.

交淺言深,應該就是一條又粗又長的線吧~

而每段關係,都有一條與別不同的線.

 

我又諗起木桶理論..

一個面,即使大部分的線都係好粗..

那一條非常幼的線,會否成為摧毀/拖累整個面的成因?

 

這幾天,我在想代表自己的一點到底係邊.

我發覺自己唔知自己到底身處何方..

作為人群中其中一個有A.T. field的人,

有這樣的想法不足為奇吧..

"到最後,或者我們會發現根本冇人會/願意完全明白自己."

這幾個星期,從不同的地方都聽到了這句說話..

其實我係唔想咁早聽到人咁講的.. >.<

 

有人問我,你想我同你friend,又成日一齊玩,

定係想我對你好客氣兼成日開口埋口欣賞你,但係好少相處?

我個時唔識答..

坦誠地面對假設性問題,往往會令我想到很多事..

 

得一想二,從來都係我既天性.

同人比較,直情係我既天賦技能..

有時總會自動波同人比較..

有人同我講你已經得到好多.但我總是唔滿足.

我會話,佢有的好似比我更多..

呢D野,全部都收埋係個心度.

(都試過親口話比其中一個知既,個下佢呆左.XD)

其實,我好唔鐘意咁既自己..

因為我唔想同人比..(esp 你們..)

 

呢兩日,我真係好嬲自己..

如之前所講,呢個係我必須面對的關口..

只是,我唔識點去面對..

可以咁講,我既自我價值仲未夠強大吧..

人地可能用物質去掩飾..

而我,則用了另一種方式.

 

其實,我都幾自我..

總係想成個宇宙當自己係中心..

世事豈會盡如吾意? 又為何會盡如吾意?

 

我真係唔識點同人講呢D想法..

因為我覺得太醜惡了..

了解,並承認自己的缺點,從來唔係一件enjoyable既事..

只係,我既然說要為主所用,

就預左佢會修剪我..

我真係唔明自己次次都夠guts要求上帝對付自己..

我到底想點???

話係天父的感動&呼召?

我諗係掛.

要接受自己正在冇改變的現況中正在改變,感覺很怪..

(TBC)

1 則留言:

  1. 其實很多的你我他也有著相同的情況,可能人的裡面很黑暗...鼓勵的是你不是獨有這困難的 - Let's believe there is still anther state of mind we can achieve together ~~~ (though some will reach the goal sooner while some will reach there later)

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...