2011年9月2日 星期五

Have Faith in GOD!!

 

 

唔知點解,我覺得週身唔自在..

這幾天,個人總是提不起勁..

我真係好擔憂..

未知,真的很可怕.

 

父親,你明白我的心情嗎?

捉不緊抓不住的感覺真係好唔踏實.

我知,我唔能夠掌握D咩..

但係...但係我真係好忐忑不安..

 

突然想起呢首詩歌..

 


你是奇妙主,豐盛的恩典,降服在你大能的愛中,耶穌我敬拜你,
我靜默在你面前,唯有你是我一切,我愛慕你我主我神,救贖恩典,


耶穌我活著為你,單單愛你,我神,全心驚歎你奇妙恩典,
我獻上讚美,我站立敬畏你,我站立敬畏你。

平時我係唔鐘意post成首歌的歌詞的..

不過今次都係要做一次..

呢首歌既歌詞真係勁簡單..

但係我每次聽,我都感受到一種無形的力量..

我聽到人對上帝那種順服..

佢完全相信上帝的能力,甘願放下自己..

只是仰望主..而唔係靠自己.

 

今晚,無力的感覺特別強..

唔知...雅各係見番佢阿哥之前個晚,又係唔係好似我咁?

我真係唔知點解無啦啦會有咁既想法..

依家,真係咩都唔想諗..

天父爸爸,求你記念..

 

當說話不能表達我的意思時,我還要說什麼?

唯有你明白..

唯有你能.

我信,但我真係信不足..

但我知道,你就是那被稱為耶和華以勒的主.

你,必有預備!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...