2011年9月16日 星期五

點,線,面 -- 人間的幾何學 2

 

 

其實,人與人的距離可以有幾近?

太近,又怕被對方的刺弄傷;

太遠,又會覺得太冷..

(請看刺蝟的故事)

 

我在想,到底人可以同多少人有connection..

有研究話人一生會有起碼150段普通關係,

除左家人..又有多少空間能夠與人建立親密的關係?

 

呢排,在相處上有點抽離的感覺..

唔係好投入係與人的交流..

一來未慣新既環境&人..

另一方面係自己有點離群既傾向..

唔通,咁就係一個人練習一個人?!

以前唔係未試過..

只係今次的感覺更強..

 

3/9晚開組,我冇點講我既心意..

閉口不言,是最佳的選擇..

多麼想暢所欲言喔..

但係,見過鬼仲唔怕黑咩..

原來,有D野由我口講,係唔夠份量的..

由其他人講,得到既迴響會係非常正面.

同一番說話,可以有兩個完全唔同既反應..

 

我真係好唔明架..係我有什麼做得不夠好嗎?

我到依家都諗唔明..

我一直努力咁做緊我所奉行既..

但係,原來比人既感覺係我理所當然會咁做..

對此,我是很在意的..

(又係講番比較呢樣野><)

 

講黎講去,我一直都在尋求緊認同感..

朋輩的認同感..

可望而不可得的感覺,實在太爽...

我可以扮到唔在乎,但我知我實際上好在乎..

有人話追求天上的讚賞咪得囉..

我心諗,我都係一個人姐..

有呢種期望都好合理吧.

 

察覺係察覺到..但暫時無解呢..

天父爸爸,上次我係台灣問過你,

點解我係依家咁既模樣

你答我這是你的心意..

但係我真係好唔明你既心意..

 

我知道回應你的呼召係好應該,

只係原來係過程中我需要面對內心的很多dark side..

我好唔想見到阿,你知道嗎?

我好想扮睇唔到,但我不能..

探索內心實在係一件超級痛苦既事..

每一次,都係血淋淋的經歷.

 

剛剛我在想,其實會唔會係我get錯左你既意思?

其實我係咪可以做一個普普通通是是但但求求其其的信徒?

唔駛面對什麼黑暗面..HEHEHAHA又一世..

係咪我自討苦吃,搵自己黎搞?

 

我的父親,我個心好亂..

 

後記:

最近寫文,實在寫唔出之前那種有條理既文章..

去唔番下筆如有神個種境界了><

好明顯feel到自己好難將想講既野組織出黎..

番學都冇咩事,一打blog就出晒事..

個腦勁唔想run,只能用拙劣的文字記下所想所想..

 

我真心覺得,我係內省方面既修行應該不錯.

能夠破除自我保護網,並作出一些思考..

應該算是不錯的 break down & build up 掛.

 

這種狀態,似乎仲會延續一段時間呢..

爽到呢,我就黎變做一舊苦瓜了..><

 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...