2007年10月12日 星期五

Friday, October 12, 2007

 

我真係唔明你地想點!!
我寫左係度,你會睇咩?
我講既就係冇point,亂講..
你唔識比喻就話唔知我講緊咩..
我話E+唔係時候討論,
因為我個陣有脾氣..
我唔想衝突擴大,
你就偏偏唔俾我離開戰場..
又係你教我咁做既..
但係你又做唔到..
跟住仲有一個唔識比喻既人加入戰團.
我根本冇status,點出聲..
我唔駁你係因為駁黎都冇用..
你地屈晒機,實會贏既..
yan我真係覺得你好掂..
竟然可以頂得佢順..
如果係我,實日日同佢開戰都似..
總算發泄完了..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...