2007年10月10日 星期三

Wednesday, October 10, 2007

 

不知不覺間.
又渡過了幾天既時間..
有時候腦海中不禁暗暗的浮現特殊的思緒..
說真的,我真的感到很不自在..

誰說過所有人都會有'這個想法'?
沒有人...沒有人..
我的執著..何苦來由?
只因我係一隻蟹..

望著螢光幕的文字,
臉上即時露出了冷笑..

早已有人勸我不要這樣子..
可我總是禁不住心中的衝動..

暫時而言,這是沒法子改變的..



星期日&一返左Logos & 上Training Course..
學到了一些從沒有想過的東西..
好有意思丫~
唔知幾時fox會黎視察呢??
星期二岩岩做完實驗..
俾人搞到係咁笑...
xdd

與此同時..
我已經連續好多日訓得好差..  =.=''



迪迪你要加油丫!!
我明白你既辛苦之處的...
記住我地既目標是什麼..
放心,祂總會保守我地既~~

睇黎我要同時與數樣看不見的對手開戰..
來吧!


Re vance:
咁又岩BOR~~
Re 迪迪:
我知道啦..
撐住呀!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...