2007年10月25日 星期四

Thursday, October 25, 2007

 

今日好想打隨筆..
仲記得係last day個日,
一位老師俾番一張紀念冊我..
上面只係寫左一句:
'疾風知勁草'
當時我問佢點解要送呢句野俾我..
佢笑而不答....
聽完你的一番話,
我好像明白了少許..



為著你地2個感恩!!!
你地好叻丫,要keep住架~
我岩岩所聽到的,
足夠令我笑足成日~
願你們快D越過這個難關!!
星期一的course..
十分難忘..
'不是看你的領導技巧有多好,
不是看你的才能有多強,
而是看你願意投放多少時間於你與祂的關係上'
聽完好有感覺....

我揮舞著染血的長刀,
迎戰洶湧而來的敵人..
戰袍上滿佈鮮血,
不知是自己的,是戰友的,還是敵人的...
殺戮不斷在戰場的每一個角落發生..
每一刻都有人倒下
我奮力作戰,
期望可完成我的使命,
擊敗眼前的敵人..
但每一個敵人都十分強大..
我能戰勝他們嗎?

RE both of you~~
thx for your support !!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...