2007年10月19日 星期五

Friday, October 19, 2007

 

上星期六晚,想做一次分享..
雖然未能完全達成,
不過使我明白了一些事情..
謝謝每一位作出分享的組員!!
我地有新朋友呢,
歡迎你地丫~~


第二朝返LOGOS..
遲D我要領'五餅二魚'的故事..
好難呀..
好怕做得唔好..
不過我一定會好好作準備既~
三點幾去左聽吳宣倫既talk..
途中有機會與sunny討論一些事情..
'與君一席話,勝諗幾日野~'
你既建議真係好中point!!!


跟住連續幾日番學番到好累呢..
總是不夠休息..
星期三的面談,
估唔到會傾左咁多野..
'你服侍的時候係一人獨自奮戰,還是和弟兄姊妹們一起協力去做?'
類似的問題不斷敲打著我的心..
過去我實在忽視了一些看似不重要的事..
但這些事正正影響著成與敗..
我諗我應該將更多的事放心交俾你地~
最好你地快D幫手帶Welcome..
什至係將來帶Word & Work..
之後的時間令我擔心不已..
我害怕你會受不住..
看著你那一個表情,那一個眼神,
我覺得好唔舒服..好唔開心..


星期四去左訪問區議員..
好緊張丫..
跟住返學校整Board..
我地三個人傾到傻左~XDD
李同學你好有趣呀~
原來你面對某D野既時候都會咁.. ^.^
(ps :我post左我地個board既相相~~)


今日去香港島步籌..
我有份做helper~~
有五百幾人參加啊..
行完之後係沙灘玩沙灘波,堆沙&傾計..
好好好好玩呀!!!
-----
係沙灘玩既時候,
我地想起一面沙牆檔住D海水..好守護後面的城堡..
海水不斷衝擊我地既防線..
這一刻在東邊興建新的沙牆..
那一刻已經要走到西邊修補缺口..
攰死我..
起完沙牆..去左7-11買野飲..
一路係勁熱既沙上面赤腳行..
一路唱住''路是難走,但比起你的十架路,我今天算甚麼..''
個種感覺好特別..
行每一步都痛到我死死下..
我一路行,一路在想究竟耶穌當時受的苦係幾咁大..
一次好好的經歷~



 



----------------------------



RE raymond:
我會學的..
RE stevie:
都算係幾大鑊既..
E+冇事嚕..
RE 妹:
知道了..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...