2007年10月21日 星期日

Sunday, October 21, 2007

 

今天有很多機會和你們傾談..
感謝你們給我機會去了解你地..
我會好好珍惜的~
今日我終於一嘗做農夫既滋味~
原來撒種的感覺是這樣的..
說了一些平時不會說的分享..
不知你們有何感受?
我所說的話只是一些引言..
最重要的是你地心中既想法..

  • 依家的青十是你們理想中的模樣嗎?
  • 你們滿足於現在的關係嗎?
  • 你對青十有vision嗎?

我唔係話要你地有什麼即時回應..
只是我希望有一顆種子能夠埋在你地既心中
在將來慢慢長大發芽,然後開花ˋ結果..
負責澆溉的不是我,而是祂..
期望你們心中的種子不斷地成長..
青祟的時候..
總是有點心不在焉...
聽道..
好像立即有一些領受..
又好像沒什麼感覺..
開組..
第一次模擬實戰..
好害怕呢..
好驚搞得唔好..
心中亂成一團..
-------------
今日有人係電話中讚我丫~
好開心~~
我真係覺得自己冇乜做過D咩..
不過真係好多謝你既稱讚~~
RE andy:
仲有大把機會架!!
RE katy:

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...