悔恨....
我最為憂慮的事情終於發生了...
如何是好??
已經2天了..
還是很不習慣稱呼自己係一個NDC的學生...
差不多和所有會教導我的老師都見過面..
感覺上這裡既風氣和BHJS相比真係完全唔同..
落堂個陣問阿SIR借左本B.S.教科書黎睇..(好大本呢..)
慢慢咁睇左幾十頁..
發覺自己對企業概論這一科十分感興趣~~
要認識一些管理學,市場學,財務,風險管理等等的基本概念...
希望可以搞到掂呢科啦..
咁快就要立即進入作戰狀態真係唔容易..
星期六晚在海邊同 Herman坐了一個多小時,
怎料回到家中我又坐了一個時辰..
眼睛是望著前方的景物,
但我的心卻在想一連串的事情..
'我思,故我在'
我真的想知道如果有一天我'不思'的話
我會如何過日子..
思慮過多...
我猜這就是我的致命弱點吧..
無論是什麼事情我總會去思想..
這是最好的時候,這是最壞的時候。
最好,係因為一切欣欣向榮 (Seems to be.... ^~^)
最壞,係因為無數隱藏在不為人知的角落所發生既事情...
係時候要變革了...
查實我真係冇乜點諗過應該點變..
或許係因為我覺得自己想不到一個好方法吧..
限期仲有幾日就到了..
究竟我應該如何作出選擇?
我係這幾天一直在想這個問題..
今年剩下來既4個月可算是最佳機會去做這一連串既事..
而在我既預算中我絕對冇任何藉口去SAY NO..
可是我仲未下到最後決定..
諗呢D野真係好傷神..
但係我控制唔到自己唔去諗..
星期日下午阿珍&阿秉既分享真係好正..
我見到了宣教既必要性..
我地真係要為宣教士作守望..
星期六係阿秉同shirley最後一次係青十開組..
我地搞左個farewell...
個個都大把野想同你地講..
從大家既分享可以了解到你地2個為我們做左幾多野,
投放左數之不盡既時間與心力去維繫大家..
你地所做的,我會放在心中~
放心吧,青十一定會好快就會拆組既~~
唔駛擔心我地架...
不過..我好唔捨得你地走呀!!
係分享既時候,
阿秉講既''切切祈求,並努力抓住神所賜予既機遇''真係一個好大既提點..
令我諗到好多人..回想到很多事..
這個最後的叮嚀真係好重要..
仲好和應到一些需求添~~
臨尾既唱歌時間好感人啊~~
我會記住這一幕的..
如果話由上年既7月15日青十正式宣佈成立到今年8月25日呢13個月係 ''青十1.0'' 既話,
咁由E+開始, ''青十2.0'' 時代就算係正式開始了..
究竟我地會點樣走下去呢???
我真係好期待..
唔知點解我有D想寫一部青十既編年史..記低青十成長既故事..
我地係時候要為主而爭戰了..你們準備好了嗎?
點解你地班細路可以只顧自己既歡樂,
但係就完全唔理照顧你們既哥哥姐姐既感受?
如果可以既話,
我都唔想咁大聲話你地..
我都想大家開開心心咁黎..快快樂樂咁走...
你們明白嗎?
我都會唔開心架..
今日忍唔住手打左好多野... =.=''
希望你地有心機睇得晒啦....