2007年9月7日 星期五

2007年9月5日 星期三

Wednesday, September 05, 2007

 

已經2天了..
還是很不習慣稱呼自己係一個NDC的學生...
差不多和所有會教導我的老師都見過面..
感覺上這裡既風氣和BHJS相比真係完全唔同..
落堂個陣問阿SIR借左本B.S.教科書黎睇..(好大本呢..)
慢慢咁睇左幾十頁..
發覺自己對企業概論這一科十分感興趣~~
要認識一些管理學,市場學,財務,風險管理等等的基本概念...
希望可以搞到掂呢科啦..

咁快就要立即進入作戰狀態真係唔容易..



我真的能夠在這裡顯揚那因認識祂而有的香氣??
我們四面受敵、卻不被困住.心裡作難、卻不至失望.
<--我相信這會成真嗎?
現在自己既心境好複雜..
RE vance:
我算係又思又走吧...
既不斷在思想,亦不斷在向前走...
因為我唔可以放棄MY WAY...
RE 浩然:
雙刃劍這個比喻好貼切啊~~
我也不清楚我係哪一類..
我只知我最後一定會用正面思想引導自己前進...

2007年9月3日 星期一

Monday, September 03, 2007

 

星期六晚在海邊同 Herman坐了一個多小時,
怎料回到家中我又坐了一個時辰..
眼睛是望著前方的景物,
但我的心卻在想一連串的事情..
'我思,故我在'
我真的想知道如果有一天我'不思'的話
我會如何過日子..
思慮過多...
我猜這就是我的致命弱點吧..
無論是什麼事情我總會去思想..


還有六個小時便開學了..
在未來的十八個月中我應如何面對新的變遷?
呼求吧..
只有承認自己的不足,
才能倒空自己的心.
作一個順服的人..

星期天有機會走進以琳書房..
看了許多有意思的文章..
真是眼花撩亂呢..
我日後一定要常常來...
打書釘~~
XDDD
---------------------------------
我仲係冇時間upload D 相相...
RE  herman:
我冇喊呀..
不過真係好唔捨得佢地..
RE vance:
其實我已經作出了選擇..
RE 浩然:
你明白D咩呀?
XDD  ^.^
RE sunny:
見到你既comment真是有點兒詫異呢~
其實我是明瞭的..
不必擔心我~~
只是我總會咩都諗一餐姐....(呢個先係問題..   =.='')

2007年9月1日 星期六

Saturday, September 01, 2007

 

這是最好的時候,這是最壞的時候。
最好,係因為一切欣欣向榮 (Seems to be.... ^~^)
最壞,係因為無數隱藏在不為人知的角落所發生既事情...
係時候要變革了...
查實我真係冇乜點諗過應該點變..
或許係因為我覺得自己想不到一個好方法吧..


我能否因為一部分人既緣故而放棄我既自由?
這是一條超級難答既問題..
我是有些矛盾的..(好似精神分裂咁..  =.='')
一方面我認為我們應當這樣做..(詳情請睇 1 Corinthians 第8章..)
但另一方面我又諗難道我們要因為少數人而捨棄大家的利益?
這公平麼?
我想了很久...我想了很久...
由大家下了最初既決定開始..
我就抱著這個懷疑..
在這二十多小時中,
我既腦海浮現了很多名字..
有熟悉的,也有一些只是點頭之交的..
他們重要嗎?
佢地絕對係重要既一群!!
只是他們一直都很少出現在我們的視線中..
想起一個個名字,想到一個個鼓舞人心既前景...
如果我們這樣做的話,
我們既迴旋空間將會擴張不少..
我地將會....
我地就可以....(下刪N個字....)
想著想著,我不由自主變得雀躍起來..
就係咁,我便釋懷了..
夜已深,我既文章是時候要作結了..
今日係最後一日做義工..
今年真係笑死,激死,攰死...
別了,小朋友們...
但願遲D我會有時間返黎探下你地啦~~
RE 浩然:
你好似好夜訓<---俾你知道左TIM...
我都冇計...
RE vance:
我想我依舊會想這些事吧..
這是我既性格,總會不斷掛念某些人/事...

2007年8月29日 星期三

Wednesday, August 29, 2007

 

限期仲有幾日就到了..
究竟我應該如何作出選擇?
我係這幾天一直在想這個問題..
今年剩下來既4個月可算是最佳機會去做這一連串既事..
而在我既預算中我絕對冇任何藉口去SAY NO..
可是我仲未下到最後決定..
諗呢D野真係好傷神..
但係我控制唔到自己唔去諗..



中六就黎要開始啦..
不過我仲未想放低這一切..
雖然我沒法子在這幾個月中做什麼驚天動地既大事,
但我從中獲得了無比動人既經歷..
有歡笑,有憂愁,
有胡鬧,有扶持,
根本冇可能用幾個形容詞講晒我既感受...
我只能說一句:
我一D都冇浪費呢4個月!!
Re herman
好低能咩?
唔覺WOR,,,,
我覺得好窩心至真~~

2007年8月27日 星期一

Monday, August 27, 2007

 

星期日下午阿珍&阿秉既分享真係好正..
我見到了宣教既必要性..
我地真係要為宣教士作守望..
星期六係阿秉同shirley最後一次係青十開組..
我地搞左個farewell...
個個都大把野想同你地講..
從大家既分享可以了解到你地2個為我們做左幾多野,
投放左數之不盡既時間與心力去維繫大家..
你地所做的,我會放在心中~
放心吧,青十一定會好快就會拆組既~~
唔駛擔心我地架...
不過..我好唔捨得你地走呀!!
係分享既時候,
阿秉講既''切切祈求,並努力抓住神所賜予既機遇''真係一個好大既提點..
令我諗到好多人..回想到很多事..
這個最後的叮嚀真係好重要..
仲好和應到一些需求添~~
臨尾既唱歌時間好感人啊~~
我會記住這一幕的..

如果話由上年既7月15日青十正式宣佈成立到今年8月25日呢13個月係 ''青十1.0'' 既話,
咁由E+開始,  ''青十2.0'' 時代就算係正式開始了..
究竟我地會點樣走下去呢???
我真係好期待..

唔知點解我有D想寫一部青十既編年史..記低青十成長既故事..


岩岩睇到 fox xanga,
見到一句好貼心既說話
使我有一些反思..
亦令我想起一D歌詞...
這世代我們用敬拜爭戰
我們用禱告改變世界
這世代聖靈要更新澆灌我們
這世代是耶穌世代

我地係時候要為主而爭戰了..你們準備好了嗎?



如果你死左既話就打俾我啦
<---激死左..  -.-''
盡在不言中.. 
RE herman:
明白了..謝謝你這個超級勁既comment~~
RE 浩然:
你估下~~
RE Craig:
下.係咩..LE D只是一些個人經歷& feeling....


 

2007年8月22日 星期三

Wednesday, August 22, 2007

 

點解你地班細路可以只顧自己既歡樂,
但係就完全唔理照顧你們既哥哥姐姐既感受?
如果可以既話,
我都唔想咁大聲話你地..
我都想大家開開心心咁黎..快快樂樂咁走...
你們明白嗎?
我都會唔開心架..


我唔係好想講星期一做義工既野..
反而想提出一條D細路所討論既題目...(我modify左少少..)
如果我地個個都只顧自己,而忽略(或有意忘記)左自己既責任的話.
這個世界會變成點?
我唔打算將佢地既答案講出黎..
我只係想你地諗一諗..
因為呢條問題對大家而言都有極大既意義..

回望最近幾個月,
我既Lifestyle就係不斷的呼求,呼求,再呼求..
根據非正式統計,
我係呢2年既祈禱次數已經遠遠超過我以往十年既總和..  =.=''
聽到太多太多我沒法解決既事..
知道太多太多令我唉聲連連既事..
我能夠做什麼?
我可以做既除左係傾聽及講出我既個人感受外,
就是祈求..
這是一個消極既反應麼?
絕不!!

尋日媽咪既一番說話
不期然令我諗起一D野..
就黎開學嚕.
我係時候要放下現在手頭上正在做緊既工作了..
因為我將會有新的工作要做,新的責任要負..
但係我真係唔想停下來..
我仲想繼續做落去..
但係我知道自己唔可以咁做..
內心好痛苦呢..
你記住要笑多D呀!!
知道嗎?
不要太憂慮那些事啦..
RE vance:
因為''我手寫我心''MA~~XDD
RE 浩然
係咩?HEHE~
呢層當然啦!
RE herman:
點解我冇佢遺傳
<---你叫我點答你..  -.-''  我都唔知架..

2007年8月20日 星期一

Monday, August 20, 2007

 

今日忍唔住手打左好多野...   =.=''
希望你地有心機睇得晒啦....


星期六出去之前去左買禮物,
一分特別的禮物...
因為我曾經從別人手中得著支持,
所以我亦要如此待人..
寫在裡面既字一D都唔好睇
不過這些都係我既真心話..
希望這分禮物對你有用吧~
估唔到我地竟然係交換禮物..
XDDDD..
謝謝你!!
感激你既貼心~~
星期六既講道
抄低左好多野係張紙度..
不過我只係想打幾樣野..
WELCOME
因他使我們和睦、將兩下合而為一、拆毀了中間隔斷的牆
<以弗所書2:14>
I
究竟在青十我地有冇成功咁將人與人之間既A.T力場拆除呢?
{A.T力場出自《新世紀福音戰士 Evangelion》,
簡單黎講,即係每個人都擁有的心之壁,藉以彼此區隔開來,將自己既內心封閉}
II
我地又夠唔夠sensitive去明瞭組員們既情況,
以免講左一D傷害人既說話?
WORSHIP
冇錯最最最急切既係傳福音,
不過最最最重要既係敬拜神
亦即與主親近..
明白兩者既差異嗎?
如果我地唔同主相交,
那我們所作既一切都係徒然的..
WORD
少年人用甚麼潔淨他的行為呢.是要遵行你的話。
我一心尋求了你、求你不要叫我偏離你的命令。
我將你的話藏在心裡、免得我得罪你。
<詩篇119:9-11>
神的話不應該單單只在講道中或查經時被提及..
神的話應該留在我們既心房中..
作為我地行事為人既準則..
主的道係要去經歷,要去實踐既道..
WORK
神的工,即主差遣我地去作服侍..
逆風帶既團訓係一個好好既提醒..
使你們無可指摘、誠實無偽、
在這彎曲悖謬的世代、作神無瑕疵的兒女.
你們顯在這世代中、好像明光照耀、將生命的道表明出來
<腓立比書2:15-16>
弟兄姊妹,這正正就是我地既使命!!

星期日
我終於見到我個班既同學..
真係好唔慣...
RE 阿魚:
遲D就會變成楊小蟹之教室~~XDD
RE monkey:
繼續睇下有冇岩你既工LOR..
最緊要都係可以學到野~
冇問題~
你得閒先去食啦~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...