2008年3月18日 星期二

Tuesday, March 18, 2008

 

星期三出左海邊坐&傾計..
期..話咁快又6個月冇見啦...
講落令我諗番起好多往事...



星期六朝早去左飲茶,跟住同eric歎咖啡~~
很喜歡高談闊論的感覺~
以前真係超少用英文同人傾計,
不過依家講多左,冇之前咁怕嚕xd
傾計..那件事真的令我十分吃驚..
戀愛,從來都不應該是一個人的全部....
講道有好多地方唔明..
不過至少提醒左我要更加努力睇聖經..
我一定要裝備好自己!!

星期日返完Logos之後有少少緊張..
因為下個星期係我有份帶..
已經pre查左黎..不過好怕到時做得唔好..  =.=''
各位partner要努力丫~唔駛太擔心~
第一次參加操兵場..
我地組有4個人呢~
今次係一次好好既經驗~
睇到龍城區真係有好大的需要..
我地真係要走出教會,走向人群!!

有時日子真係過得唔太開心,有不少壓力..1D好難頂既壓力...
有時總覺得身不由己..唔知點算好..
要將某些感受放開真係好難..對我而言係一個好大既挑戰..
我真係唔多鐘意某些處事方式..唔識點去解釋個種感覺..
我真係要多D包容 & 忍耐..
不過我一定可以克服的!!因為有朋友聽我訴苦~
最緊要係有主與我同行~~
無望的心感困累,全然交瘁,無助身軀早已沒有力氣。
能在絕望孤單中偶然遇到你,是我根本不配受的福氣。
來日禍困迎面,滿途挑戰,能贈我勇氣,完全是你。

還堅持一起做某件之前約定好的事嗎?有人這樣問我..
當然要繼續啦!
哼哼...以後我會努力逼迫你的...
唔準偷懶!

RE vance:
我係鐘意曚查查既感覺..你見我有時都會唔帶眼鏡啦~
不過我唔想曚查查咁上堂聽書...=.=''
RE fifi:
下次約你食飯,等你見下我個新look,好嗎?  ^^
RE 譚:
saw..你配左幾多錢呀?
RE monkey:
好丫~我地幾會再出黎食飯丫?
期待期待!!
RE stevie
maybe我地可以成組去玩~~

2008年3月12日 星期三

Wednesday, March 12, 2008

 

上個禮拜傻左,
在兩天中極速睇完三本書.. =.=''
我岩岩先話自己好少睇愛情小說,
點知轉過頭心血來潮就去左睇..
在鄭梓靈的書<即使世界將我們遺忘>睇到以下這句話
幸福,就是寂寞時能給我帶來力量的那些美好的回憶...
我唔可以話呢句係岩定錯..
不過因為呢本書,令我想起了不少往事...



星期四我副眼鏡解左體,要買過副新既...  T_T
結果連續四日冇眼鏡用..
睇野蒙查查咁..個感覺好奇怪..
這是新的~


星期六去左打wargame..
第一次玩,好好玩呀~~
著軍服&拎住支AK既感覺真係好正..
睇到D人住晒成set SWAT team既裝備,真係睇到我眼都凸埋...
我地玩左好多個場,搶旗,防禦戰,咩都玩過~
我差唔多場場都成功kill到幾個人~~
(當然我都戰死沙場左幾次.. =.='')
我打打下做左趴地蟹,趴左係度偷襲人~
玩完之後都冇乜野,不過第二日就開始腳痛...
尋日完全唔想轉課室上堂..因為行一步就痛一下...
不過係值得既!! 好想快D再玩過~~


開組,我覺得好唔好意思..
我實在太唔明白你..好彩有人話番我知...
放心,我唔會再令呢個錯誤發生!
第一次想起要負擔某些責任..一些會令人很難受的責任..

我終於明白朱自清寫<背影>時既心情了..
原來背影可以咁沉重..
望住背影漸漸消失在眼前,我的腦袋變得空白一片..

原諒我任性了一回..
我都唔知點解那一刻我會咁..
或許...

RE 浩然:
多謝你!!
一起同工吧~
RE vance:
你老是在說廢話? 點會呀..
完全唔覺~~
RE herman:
你...  =.=''

2008年3月2日 星期日

Sunday, March 02, 2008

 

誰能使我們與基督的愛隔絕呢.
難道是患難麼、
是困苦麼、
是逼迫麼、
是飢餓麼、
是赤身露體麼、
是危險麼、是刀劍麼。
然而靠著愛我們的主、在這一切的事上、已經得勝有餘了
看著,讀著,
眼睛沾滿了淚水...
點解會咁?
早幾日我原本想打這幾句說話出黎...
我諗你點都估唔到我會咁窩囊吧...
心情係瞬間跌到落谷底..
心中出現了一樣叫做"恨"的情緒..
唔通係我錯咩?我唔明白...
我唔明佢,正如佢冇可能會明白我一樣..



尋晚開組我真係好高興~
我可以完全融入,冇上次咁大壓力..
現階段我用既這個方法適合大家嗎?
你地可唔可以話我知?
我地真係好需要自發.
關係唔係靠幾個programme,幾次開組就搞得掂..
係要長年累月既努力先可以令大家唔再只係做點頭朋友..
坦白講,好多野我真係做唔到..(I mean 我沒法插手落某D事情度)
尋晚都有組員講過係大個之後會有好多人離開..
有D係因為出面既世界壓力好大而佢地係度得唔到support..
有D係因為覺得留低係度實在冇乜意義...
我地又希望將來有幾多人繼續留係度?
計落其實我地只係剩低大約十幾個月時間..
到時大家唔係就黎讀完書,就係岩岩考完公開試..
到時所面對既野會好唔同..
我地需要更強健既根基去支撐住大家既壓力..
我覺得大家已經開始朝著呢個方向行緊..
你地要加油丫!! (查實應該係我地..  =.='')

我對你好有信心,
你一定掂既!!
記住呀,我地係伙伴..
如果我偷懶既話一定要提我丫~
當然啦,如果你偷懶既話我一定會打扁你的~XDD
你成日問我做乜願意咁樣"浪費"時間..
我好多時都會問番你轉頭....
我咁做真係"浪費"時間咩?
我唔覺..真係唔覺..
唔好咁傻再咁問我啦~ HEHE~

ps:
今朝見到一個好得意既小朋友~
真係好鐘意睇到佢地既笑臉~~

RE vance..
你講到咁似太極既..  xdd
RE alan
原來係咁..我都有咁既經歷..
就係10個月前...

2008年2月27日 星期三

Wednesday, February 27, 2008

 

真係好想唉聲歎氣..
身處亂局中,真係無計可施..
最近不時想起你地..
好掛住昔日的時光....
唔知幾時我地先會再見面??
我知道這是一個試煉..
之前我已經有覺悟..
不過預計同現實始終不大一樣..
希望可再一次學會信心的功課!!
耶和華是我的牧者.我必不至缺乏。
他使我躺臥在青草地上、領我在可安歇的水邊。



RE alan:
莫非你又有同感??
RE stevie:
我唔係心情上興奮..而係我知道今年我有好多戰鬥..
所以會好有意義....

2008年2月26日 星期二

Tuesday, February 26, 2008

 

最近不時回想很多事情..
最新出品係出自倚天屠龍記..
以前總係唔多明白不識張郎是張郎究竟點解...
今日坐車番屋企既時候突然間諗明了....可能係因為回想起那件事...
''真正的人、真正的事,往往不及心中(即係回憶中)所想的那么好。''
我估我心中所諗的未必同金庸既原意相同吧...



星期六,又驚又喜的一天..
應該唔會有人明白我既心情係幾咁忐忑不安..
我好怕....我好緊張....
那時候腦袋好像不能正常思考似的...

在此要特別多謝2位姊妹(Yenkie & Prisci)的幫忙~
如果唔係有你地既協助,
我實死梗... =.=''
收到你地比我既野時,真係好感動~

我覺得自己有時真係好蠢,
竟然會唔察覺自己所做既野係人地唔鐘意既..
好彩最後冇事...
平時我唔多貪玩,但一貪玩起上黎往往會傷害到人,傷害到自己....
雖然件事已經過左..不過我都係想講多次...
對唔住呀..

RE monkey:
多謝你丫~~
我e+見親佢即刻會細個左十歲~~
RE raymond:
你...  =.=''
上個星期我比人叫我做Mr yeung...我O晒嘴呀..
RE katy:
你送既大present好正丫~~
下次等我post相先~~
RE stevie:
原來係楊威利..18歲對我而言好有意義架~~
RE vicson:
我get左好耐先明你講咩. =.=''
知道啦~
RE nicole:
我記得你生日架~
今年你唔好掛住玩丫~
一定要有意義咁過..
我對你有期望的!!
係我眼中,你仍然係那一個開朗既細路女...

2008年2月13日 星期三

Wednesday, February 13, 2008

 

告別童年..

話咁快就到18歲了..
真係唔係好慣...
限制少了,
自由多了..
責任多了,
壓力也多了...
總覺得自己仲未夠班承擔伴隨成年而來的一切事情...


真係形容得好岩~
曾經擁有的感覺....
會隨著從前的一切被遺忘而慢慢淡化.......
也許...這就是人生!
感覺到最後只會變成一個個形容詞...
我總係覺得o個一個moment已經唔見左....
已經從腦海中溜走...

RE Vicson
aNobii 幫助您發掘您可能喜歡的書籍,並將您的藏書分門別類。在這裡您可以:
  • 探索並訂閱別人的書櫃
  • 輕鬆地建立並分享您的書櫃
  • 訂定您自己的欲購書單
  • 比較不同 Amazon 網站的價差

我係自己打d書既isbn上去架~~
RE raymond
搞掂左~
thx for your help~~
RE monkey
你過黎咬佢一啖LOR~~XDD
btw, 我仲係唔識點抱佢..  =.=''

 

 

 

 

Visit sandy_chip_dale's Xanga Site!

haha~~真係咬得...=﹏=
生日快樂ar~~~蟹蟹..!!
情人節.....都希望你快快樂樂.....!!!!

Posted 2/14/2008 1:02 AM by sandy_chip_dale - recommend - reply

Visit am5a03's Xanga Site!

能力越大,責任越大
anyway,生日快樂!
(你一次過有2個生日 XD)

Posted 2/14/2008 6:52 PM by am5a03  - recommend - reply

Visit katylwk's Xanga Site!

happy bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbirthday!!!

your present will be coming soon@@

Posted 2/14/2008 9:15 PM by katylwk - recommend - reply

Visit stevie9661's Xanga Site!

生日快樂
其實18歲真係冇咩特別XD
贈你一句,你應該知邊度黎既~~
「想要當大人,得先要搞清楚自己的酒量。」
搵個機會試下=v=

Posted 2/14/2008 11:10 PM by stevie9661 - recommend - reply

Visit VicsonHo's Xanga Site!

唔好亂影相。 XD

Posted 2/15/2008 2:38 AM by VicsonHo - recommend - reply

Visit Nicole_Sweetie_227's Xanga Site!

生日大大大快樂喔 " =]

我也快生日了
有時候真的覺得自己大得好快
好似唔應該咁快咁大..
回想番以前的自己同依家的自己
是有很多轉變
但...我卻不覺得是 [ 長大 ]了
終於變大人啦你
大個仔要開開心心同叻仔d呀!

Posted 2/24/2008 12:34 PM by Nicole_Sweetie_227 - recommend - reply

2008年2月10日 星期日

Sunday, February 10, 2008

 

我怎能夠去報答你為我所付的代價?
當我定睛看著十架,眼淚不禁潸然地落下...
我的心,請你不要忘記..
他的鞭傷換來了新的生命..
仲使在患難和憂愁中,他亦會與你同行..
在這2個星期,
我明白了自己的心情點解會大起大落...
想起自己背負的事情,
真係覺得好累..
壓力比我預期中大好多..
以我既性格,有D野我根本就唔會做..
當然依家我要努力去學習&嘗試..
有些時候我太倚賴自己的計劃了..
某D事情唔係plan好左就得..
何況有D野係plan黎都冇用..



獨自渡過了新年前的一個晚上.
好耐冇試過嚕..
感覺怪怪的..
心血來潮執下近年來買左番黎既書..
點知...原來我仲有廿幾本未睇.  =.=''
睇黎我暫時都係唔好買書住..


星期六提早與朋友食飯慶祝就黎到既生日..
真係好surprise,有自家製小禮物收~~
由零晨到下午,我地好似冇停過口... ^^
我真係好享受一齊既時間,
天下事,自己事,儘可成為你我的話題..
真係好鍾意同你傾計丫 XDD

今個新年我係咁講錯野..
睇黎我可能傻左..=.=''
i)細妹,可唔可以換走呢張wallpaper? 我唔鐘意隻Hello Mickey..
ii)話說係中秋戰國年代.....

有令女睇~~



RE vance
知啦知啦..
o個D係我個人領受姐~~
RE karena
我日日都會諗野架..
攰 ? 習慣左咁樣嚕...
RE 芷燕
welcome ~~
希望我D文筆唔會嚇親你...xdd



2008年2月2日 星期六

Saturday, February 02, 2008

 

補習 X 恐怖片橋段 = 我既夢....
真係唔知自己最近做乜,
點解會有D咁既夢..
討厭呀!!!



我一向都好討厭某些行為...
當我身受其害時,
更使我堅信我一直拒絕屈服這個決定是正確的.
不付出就想有回報?未免太天真了吧...
我唔甘心要被迫為他人作嫁衣裳!!

想通了....
原來一早已經有人俾左答案我,
不過我掟左去唔知邊度..
如我不增強自己的實力,
我又怎會有力量去爭戰??
因我們並不是與屬血氣的爭戰、
乃是與那些執政的、掌權的 、管轄這幽暗世界的、
以及天空屬靈氣的惡魔爭戰。
所以要拿起神所賜的全副軍裝、好在磨難的日子、抵擋仇敵、
並且成就了一切、還能站立得住。

謝謝stevie的分享.
你令我可以用不同的角度重新思考這件事..
老實講,真的頗頭痛.. =.=''
往後方望去,
埃及軍隊正來勢洶洶的迫近..
他們手上的刀,槍,劍,戟閃閃發亮,
似乎暗示著整個軍團無堅不摧的威力...
往前方望去,
一望無際的紅海出現在眾人眼前..
海面上連一隻可渡過對岸的船也沒有...
前無去路,後有追兵.
這就是目前的寫照......

看到一段文章,
不由自主再想起了這句說話:
自由不是隨心所欲,而是去做我應當做的
當人以自由為名隨心所欲的時候,
一切都會失控..
何謂自由?不被規條限制就叫自由嗎?
人類根本就從冇可能不受限制..(除非人可以唔吸氧氣.. =.='')
難道呼吸算係屈服於權勢下?
我不明白...我不明白...

再次有機會睇見她的相片..
昔日那種情緒好像已消失得無影無蹤..
過去了....

RE vance:
這就是成長的一部分吧...  ^~^
RE gary:
希望你有不少得著~~
努力!!
RE 浩然:
D夢似係我的經歷既混合體..  =.=''

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...