2008年2月26日 星期二

Tuesday, February 26, 2008

 

最近不時回想很多事情..
最新出品係出自倚天屠龍記..
以前總係唔多明白不識張郎是張郎究竟點解...
今日坐車番屋企既時候突然間諗明了....可能係因為回想起那件事...
''真正的人、真正的事,往往不及心中(即係回憶中)所想的那么好。''
我估我心中所諗的未必同金庸既原意相同吧...



星期六,又驚又喜的一天..
應該唔會有人明白我既心情係幾咁忐忑不安..
我好怕....我好緊張....
那時候腦袋好像不能正常思考似的...

在此要特別多謝2位姊妹(Yenkie & Prisci)的幫忙~
如果唔係有你地既協助,
我實死梗... =.=''
收到你地比我既野時,真係好感動~

我覺得自己有時真係好蠢,
竟然會唔察覺自己所做既野係人地唔鐘意既..
好彩最後冇事...
平時我唔多貪玩,但一貪玩起上黎往往會傷害到人,傷害到自己....
雖然件事已經過左..不過我都係想講多次...
對唔住呀..

RE monkey:
多謝你丫~~
我e+見親佢即刻會細個左十歲~~
RE raymond:
你...  =.=''
上個星期我比人叫我做Mr yeung...我O晒嘴呀..
RE katy:
你送既大present好正丫~~
下次等我post相先~~
RE stevie:
原來係楊威利..18歲對我而言好有意義架~~
RE vicson:
我get左好耐先明你講咩. =.=''
知道啦~
RE nicole:
我記得你生日架~
今年你唔好掛住玩丫~
一定要有意義咁過..
我對你有期望的!!
係我眼中,你仍然係那一個開朗既細路女...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...