2008年2月10日 星期日

Sunday, February 10, 2008

 

我怎能夠去報答你為我所付的代價?
當我定睛看著十架,眼淚不禁潸然地落下...
我的心,請你不要忘記..
他的鞭傷換來了新的生命..
仲使在患難和憂愁中,他亦會與你同行..
在這2個星期,
我明白了自己的心情點解會大起大落...
想起自己背負的事情,
真係覺得好累..
壓力比我預期中大好多..
以我既性格,有D野我根本就唔會做..
當然依家我要努力去學習&嘗試..
有些時候我太倚賴自己的計劃了..
某D事情唔係plan好左就得..
何況有D野係plan黎都冇用..



獨自渡過了新年前的一個晚上.
好耐冇試過嚕..
感覺怪怪的..
心血來潮執下近年來買左番黎既書..
點知...原來我仲有廿幾本未睇.  =.=''
睇黎我暫時都係唔好買書住..


星期六提早與朋友食飯慶祝就黎到既生日..
真係好surprise,有自家製小禮物收~~
由零晨到下午,我地好似冇停過口... ^^
我真係好享受一齊既時間,
天下事,自己事,儘可成為你我的話題..
真係好鍾意同你傾計丫 XDD

今個新年我係咁講錯野..
睇黎我可能傻左..=.=''
i)細妹,可唔可以換走呢張wallpaper? 我唔鐘意隻Hello Mickey..
ii)話說係中秋戰國年代.....

有令女睇~~



RE vance
知啦知啦..
o個D係我個人領受姐~~
RE karena
我日日都會諗野架..
攰 ? 習慣左咁樣嚕...
RE 芷燕
welcome ~~
希望我D文筆唔會嚇親你...xdd



沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...