2008年3月18日 星期二

Tuesday, March 18, 2008

 

星期三出左海邊坐&傾計..
期..話咁快又6個月冇見啦...
講落令我諗番起好多往事...



星期六朝早去左飲茶,跟住同eric歎咖啡~~
很喜歡高談闊論的感覺~
以前真係超少用英文同人傾計,
不過依家講多左,冇之前咁怕嚕xd
傾計..那件事真的令我十分吃驚..
戀愛,從來都不應該是一個人的全部....
講道有好多地方唔明..
不過至少提醒左我要更加努力睇聖經..
我一定要裝備好自己!!

星期日返完Logos之後有少少緊張..
因為下個星期係我有份帶..
已經pre查左黎..不過好怕到時做得唔好..  =.=''
各位partner要努力丫~唔駛太擔心~
第一次參加操兵場..
我地組有4個人呢~
今次係一次好好既經驗~
睇到龍城區真係有好大的需要..
我地真係要走出教會,走向人群!!

有時日子真係過得唔太開心,有不少壓力..1D好難頂既壓力...
有時總覺得身不由己..唔知點算好..
要將某些感受放開真係好難..對我而言係一個好大既挑戰..
我真係唔多鐘意某些處事方式..唔識點去解釋個種感覺..
我真係要多D包容 & 忍耐..
不過我一定可以克服的!!因為有朋友聽我訴苦~
最緊要係有主與我同行~~
無望的心感困累,全然交瘁,無助身軀早已沒有力氣。
能在絕望孤單中偶然遇到你,是我根本不配受的福氣。
來日禍困迎面,滿途挑戰,能贈我勇氣,完全是你。

還堅持一起做某件之前約定好的事嗎?有人這樣問我..
當然要繼續啦!
哼哼...以後我會努力逼迫你的...
唔準偷懶!

RE vance:
我係鐘意曚查查既感覺..你見我有時都會唔帶眼鏡啦~
不過我唔想曚查查咁上堂聽書...=.=''
RE fifi:
下次約你食飯,等你見下我個新look,好嗎?  ^^
RE 譚:
saw..你配左幾多錢呀?
RE monkey:
好丫~我地幾會再出黎食飯丫?
期待期待!!
RE stevie
maybe我地可以成組去玩~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...