2008年3月2日 星期日

Sunday, March 02, 2008

 

誰能使我們與基督的愛隔絕呢.
難道是患難麼、
是困苦麼、
是逼迫麼、
是飢餓麼、
是赤身露體麼、
是危險麼、是刀劍麼。
然而靠著愛我們的主、在這一切的事上、已經得勝有餘了
看著,讀著,
眼睛沾滿了淚水...
點解會咁?
早幾日我原本想打這幾句說話出黎...
我諗你點都估唔到我會咁窩囊吧...
心情係瞬間跌到落谷底..
心中出現了一樣叫做"恨"的情緒..
唔通係我錯咩?我唔明白...
我唔明佢,正如佢冇可能會明白我一樣..



尋晚開組我真係好高興~
我可以完全融入,冇上次咁大壓力..
現階段我用既這個方法適合大家嗎?
你地可唔可以話我知?
我地真係好需要自發.
關係唔係靠幾個programme,幾次開組就搞得掂..
係要長年累月既努力先可以令大家唔再只係做點頭朋友..
坦白講,好多野我真係做唔到..(I mean 我沒法插手落某D事情度)
尋晚都有組員講過係大個之後會有好多人離開..
有D係因為出面既世界壓力好大而佢地係度得唔到support..
有D係因為覺得留低係度實在冇乜意義...
我地又希望將來有幾多人繼續留係度?
計落其實我地只係剩低大約十幾個月時間..
到時大家唔係就黎讀完書,就係岩岩考完公開試..
到時所面對既野會好唔同..
我地需要更強健既根基去支撐住大家既壓力..
我覺得大家已經開始朝著呢個方向行緊..
你地要加油丫!! (查實應該係我地..  =.='')

我對你好有信心,
你一定掂既!!
記住呀,我地係伙伴..
如果我偷懶既話一定要提我丫~
當然啦,如果你偷懶既話我一定會打扁你的~XDD
你成日問我做乜願意咁樣"浪費"時間..
我好多時都會問番你轉頭....
我咁做真係"浪費"時間咩?
我唔覺..真係唔覺..
唔好咁傻再咁問我啦~ HEHE~

ps:
今朝見到一個好得意既小朋友~
真係好鐘意睇到佢地既笑臉~~

RE vance..
你講到咁似太極既..  xdd
RE alan
原來係咁..我都有咁既經歷..
就係10個月前...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...