2008年2月27日 星期三

Wednesday, February 27, 2008

 

真係好想唉聲歎氣..
身處亂局中,真係無計可施..
最近不時想起你地..
好掛住昔日的時光....
唔知幾時我地先會再見面??
我知道這是一個試煉..
之前我已經有覺悟..
不過預計同現實始終不大一樣..
希望可再一次學會信心的功課!!
耶和華是我的牧者.我必不至缺乏。
他使我躺臥在青草地上、領我在可安歇的水邊。



RE alan:
莫非你又有同感??
RE stevie:
我唔係心情上興奮..而係我知道今年我有好多戰鬥..
所以會好有意義....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...