2008年3月12日 星期三

Wednesday, March 12, 2008

 

上個禮拜傻左,
在兩天中極速睇完三本書.. =.=''
我岩岩先話自己好少睇愛情小說,
點知轉過頭心血來潮就去左睇..
在鄭梓靈的書<即使世界將我們遺忘>睇到以下這句話
幸福,就是寂寞時能給我帶來力量的那些美好的回憶...
我唔可以話呢句係岩定錯..
不過因為呢本書,令我想起了不少往事...



星期四我副眼鏡解左體,要買過副新既...  T_T
結果連續四日冇眼鏡用..
睇野蒙查查咁..個感覺好奇怪..
這是新的~


星期六去左打wargame..
第一次玩,好好玩呀~~
著軍服&拎住支AK既感覺真係好正..
睇到D人住晒成set SWAT team既裝備,真係睇到我眼都凸埋...
我地玩左好多個場,搶旗,防禦戰,咩都玩過~
我差唔多場場都成功kill到幾個人~~
(當然我都戰死沙場左幾次.. =.='')
我打打下做左趴地蟹,趴左係度偷襲人~
玩完之後都冇乜野,不過第二日就開始腳痛...
尋日完全唔想轉課室上堂..因為行一步就痛一下...
不過係值得既!! 好想快D再玩過~~


開組,我覺得好唔好意思..
我實在太唔明白你..好彩有人話番我知...
放心,我唔會再令呢個錯誤發生!
第一次想起要負擔某些責任..一些會令人很難受的責任..

我終於明白朱自清寫<背影>時既心情了..
原來背影可以咁沉重..
望住背影漸漸消失在眼前,我的腦袋變得空白一片..

原諒我任性了一回..
我都唔知點解那一刻我會咁..
或許...

RE 浩然:
多謝你!!
一起同工吧~
RE vance:
你老是在說廢話? 點會呀..
完全唔覺~~
RE herman:
你...  =.=''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...